Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

thj skrev 2008-03-19 08:38:38 följande:
    Men hur stavar jag sorry
    hur lång lev tid är det på khaki?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

V faaasen ska man köpa en bee som komp. till geckon? Har ju bara en unge och han är 1,5 år... Haha vet inte det känns liiite onödigt men jag vill ju haaa

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Angelinah skrev 2008-03-19 19:34:19 följande:
    Köpte orange bas/rosa canvas men den rosa canvasen dröjer så vi kör hel orange nu ett tag..Bild i Bilttråden :)
    bilt tråden hihi  bildt hahaha *trött* ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-19 21:02:30 följande:
    Ingen som vet hur eller vart jag får tag i en grön gecko klädsel! Enligt Simpleworld idag så går ej detta! Vill ju ha............................
    Ring storken gbg 031-128086 han kunde nog få tag i det..
    rply skrev 2008-03-19 21:01:16 följande:
    jag vill oxå ha bee :(
    Jag mee!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Apple Pie skrev 2008-03-19 21:12:43 följande:
    Nån som har sett nån prototyp eller hört nått om Bugaboo syskonvagn, e bara nyfiken om den kommer vara bred, eller lång eller hög eller smidig som P&Ts...har precis hört att det tydligen finns i planerna!Tycker inte ni att Bee e för dyr? alltså för vad det är? Om det ska jämföras med en extravagn...paraplyvagn sulky, eller räknas det som en 'vanlig' vagnNi som köper den, har ni andra vagnar också? Eller köper ni den som er enda vagn?
    dt beror på hur gammalt barnet är, jag vill ha den som komp. till min gecko jag köpte förra veckan ;P Har även en zapp, men jag säljer den isåfall.. Men hade Noah varit 2-3 år hade jag kunnat ha endast Bee:n.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-19 21:28:12 följande:
    Du är alltid väkommen
    Har du Bee i khaki inne ? hihi
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-19 21:42:18 följande:
    nu finns de där har fler på min stora tjej i också om du vill se. Kramizz
    Jää hehe
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Frågar igen, är jag störd som köper en Bee när min Gecko bara är drygt en vecka gammal? Jag älskar ju Geckon också..Vill inte sälja den! Man kan väl ha båda och avgöra vilken man använder mest å sen sälja? Eller är det bra att ha båda? Jag har en zapp nu också som jag gillar med..Men det är den som måste säga bye bye ..

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Angelinah skrev 2008-03-20 08:52:27 följande:
    Näpp! jag tycker inte du e knasig... Hade sålt zappen, skaffat en bee istället å valt sen mellan geckon o bee:n
    Taaaaaaack hehehe ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-20 09:05:20 följande:
    Jag hade sålt Zappen och rensat i i garderoben och sålt av lite krafs och sen köpt en Bee
    Jag har rensat men va faaeen ingen har hört av sig hihi jag stjäl barnbidraget istället hihi
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13