mamma 2003- ja låter helt klart så eftersom vi bor i lgh har jag ju fått sälja av allt eftersom jag bytt vagn så nu har jag bara buggan å zappen kvar...
´Samma här... Funderar dock på att sälja zappen å köpa en Bee...
Bellahhh - ja d har jag inte missat är du nöjd med din gecko då?
Hihi ja den är kanon ;P Men om jag ska köpa till en åkpåse här i snön blir det def. inte nån Bee nu, men det kanske är bättre man köper den till sommaren å pimpar Geckon nu..
Jag ska använda syskonvagn. Tidigare jobbade mannen min nattskift, och då va han hemma mycket så vi trodde vi skulle behöva två vagnar, men nu har han börjat jobba dag och jag kommer vara ensam med barnen så jag behöver en tvillingvagn istället...Jag har inte ens hunnit använda vagnen =(
försöker få lite hjälp igen...har tvättat suflett och lock. nu är dom skrynkliga. hur gör ni för att få dom släta efter tvätt? tycker inte dom rättar till sig när man sätter dom på plats. stryka får man inte. kanske kan man stryka om man har något över? en frottéhandduk el likn?
Ååå kommer din i morrn, hoppas hoppas min kommer den med... Men sååå långt e de ju inte från Borås till Sthlm så den borde kunna hämtas i morrn tycker man.. *spännande*Du får en dansande banan av mig
min vagn skickades från sthlm på måndagen jag fick den på tisdagen (gbg) :D