Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

mrsjling skrev 2008-04-23 18:40:55 följande:
    Ja det tar en vecka från babytader. Tror absolut du kan få den såld utan liggdel. Känner flera som velat köpa det.
    hmmm ahh.... men var å kollade på bee och cam idag bee kändes alldeles för smal och för små hjul och camen kändes enorm, fick känslan att  geckon var supervagnen haha så jag måste nog göra köparen besviken och behålla det lilla undret själv ;)
    Den lär ju bli kanonsnygg med silversufletten!
    Kanske blir det en cam till hösten, vem vet.
    Va tror du/ni?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mrsjling skrev 2008-04-23 18:54:50 följande:
    Jag har Cam och bee och ärligt talat tycker jag du ska behålla Geckon. Den är ju det ultimata! Jag är faktiskt sugen på en själv och sälja av de andra vagnarna. Been är suverän men inte lika bra som Cam. Cam är ju fantastisk allround vagn men inte lika liten som Bee...och alla färgvalen gör att man mest har ångest!
    Tack så blir det !
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-23 19:27:08 följande:
    ca 10min
    Åh skulle du palla göra mig en sjukt stor tjänst? Hihi ;P Nej men jag skulle vilja ha en suflett därifrån men frakten är på 95 spänn är inte det lite väl dyrt ?
    Vad kostar en suflett till cam? Till Gecko kostar det 450:- är det normalpris?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-04-23 20:13:37 följande:
    hmmm....låter dyrt! Jag gav 275:- ...tror jag iallafall!?
    vart köpte du din ???? Ja kräng på den så jag får se ! Hihiih jaa svindyrt 540 me frakt!
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Aha tur då vart det samma pris iaf! Men jag ringde 1 klass förut de var slut..

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-04-23 20:29:13 följande:
    näää...330:- för suffletten & 119:- för skyddet = 449:- INKL:frakt pga fraktfritt!! Kollat om familjetorget har hemma?
    Mehhh ! Skulle du kunna ringa för mig imorgon då ?? *blink blink* till 1klass
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-04-23 20:42:25 följande:
    jag mailad dom bara! Ska kolla mina mail från familjetorget sedan för att kolla priserna dom gav mig...tror dom har suffletten hemma + skyddet! måste bara försöka natta alla troll-ungarna som tassar runt på övervåninge.... Dom tror inte att jag hööööööör
    Gullig du är mammseeen!
    mrsjling skrev 2008-04-23 20:44:10 följande:
    bellahhh: Var köpte du din gecko? Finns det fortfarande billiga geckos nånstans?
    Simpleworld, men kolla på bp kristianstad eller bp storken här i gbg!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-04-23 20:51:22 följande:
    Simpleworld, men kolla på bp kristianstad eller bp storken här i gbg!
    storken har inga svarta dock
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    titti76 skrev 2008-04-23 20:56:27 följande:
    bellahh - till helgen har Barnbutiken outlet-utförsäljning (50%), kanske de har suffletten där då. Ring på fredag och kolla vad de ska ha med på rean, till mig sa de att de visste vad som skulle på rea då.
    Men åh jag bor ju i gbg :( Någon som har lust att shoppa åt mej ? ;(
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    titti76 skrev 2008-04-23 21:14:30 följande:
    jag kan hjälpa dig
    Naaaw
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mrsjling skrev 2008-04-23 21:57:26 följande:
    Har storken grön? Pris? Har dom nån hemsida? googlar men hittar inte...
    Japp sist jag var där iaf. nej bara gå in på babyproffsen stad= gbg så har de en liten info sida bara typ, men de har en annons på blocket.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mrsjling skrev 2008-04-23 22:05:52 följande:
    Ok! Tack! Hittat! Men lyckas inte se vad dom har för produkter...blir konstigt med sidan. Får ringa imorgon. Vad var det för pris? Vet du det?
    5900:-

Titti76; Går du dit fredagen eller lördagen?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    titti76 skrev 2008-04-23 22:28:50 följande:
    Rean startar inte förrän på lördagen. Vad är det du ska ha?
    Jaha ok! Tänkte fråga om de hade uv-grejer, men jag ringer dem imorgon å hör
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-24 20:52:14 följande:
    kopte en bee for knappt en manad sen och idag testade jag geckon igen...... hehe, vi har lagt undan bee. och vi som bestallt vaska och sommarsufflet. det far bli rese och augustivagn =)
    Jaa Geckon e fasen bäst :)
    Min familj är finast
  • Bellahhh

vad ligger skötväskorna (BB) på rean i den där butiken?? Jag behöver en svart! :D

Min familj är finast
  • Bellahhh

Åh nu ska jag snart cykla till posten å hämta min silversuflett till geckon :D Spännande! Hoppas det blir snyggt !

• Bellahhh

hej hej! Noah har kletat tuggummi i buggan... nån som har nåt tips ?? under sisten på sidan där som tur var iaf...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13