Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Varför säger ni att vagnarna svänger åt alla håll? Det gör inte min, tycker den är tvärgrym, bättre än min UJ alla ggr... Dock när man har fulla liggläget så kan den svänga lite men det är lite det... Jag kanske bara har tur eller så är det vanligare på cam eftersom den är tyngre?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-04-02 17:33:25 följande:
    Geckon har en lägre tyngdpunkt och är mer lättkörd. Det är den allra största fördelen med den modellen. Förutom att den är snyggast då .
    Ahhaa tänkte såå ;D
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Ska man byta geckon mot en cam till en 1,5 åring? Eller ska man köpa Bee:n till sommaren?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Weklund skrev 2008-04-03 07:17:04 följande:
    Bugaboos? Finns att köpa överallt...
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Kom igen nu girls... ska man byta geckon mot en cam eller ska man behålla geckon å byta till Bee i sommar? Min Gecko är två veckor gammal ung. ..Eller ska man ha kvar geckon rent av? Noah är 20 mån

Min familj är finast
  • Bellahhh
    misshallonsaft skrev 2008-04-03 09:40:18 följande:
     tycker absolut att du ska byta i sommar
    Hahahah ;) Din fis ;P Jag har lagt ut den iaf. så jag kan se vad man kan få för den.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-04-03 09:50:08 följande:
    byt mot en bee sen... fast ska ni ha fler kanske d e bättre att satsa på cam å spara till bebis...hur mår ni, bättre hoppas jag?
    Nej ingen mer bebis i sikte jag och Noahs pappa har ju gått skilda vägar plus att han är militär och aldrig är hemma nästan och jag har mitt plugg, känns en bebis väldigt långt borta.. Jag har nog att göra med en liten buse här hemma, speciellt efter denna persen med hans sjukdom ! Jaaa finally är vi utskriva, de trodde det var något ADEM-virus som jag inte har någon aning om vad det är för något. Ska ringa nu och be dem förklara lite.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-04-03 10:00:49 följande:
    ok, tråkigt att höra om dig å Noahs pappa (fast d kanske inte e helt fäsrkt... har inte hängt med...) iaf då tycker jag absolut att du ska satsa på en bee till sommaren...
    Hehe dt var runt nyår, och dt är i de flesta fallen jäkligt skönt, om än tråkigt.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-04-03 09:52:37 följande:
    Nej ingen mer bebis i sikte jag och Noahs pappa har ju gått skilda vägar plus att han är militär och aldrig är hemma nästan och jag har mitt plugg, känns en bebis väldigt långt borta.. Jag har nog att göra med en liten buse här hemma, speciellt efter denna persen med hans sjukdom ! Jaaa finally är vi utskriva, de trodde det var något ADEM-virus som jag inte har någon aning om vad det är för något. Ska ringa nu och be dem förklara lite.
    ADENO inte ADEM ;P
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13