Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-03-27 12:10:43 följande:
    Har du en Bee oxå??
    Mohahha jag va ju inne på att köpa en men när det började snö sket jag idet, jag tänkte sätta en bee åkpåse i geckon ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-27 12:53:52 följande:
    Vi körde idag i rätt bra med snö på väg till dagis.....gick finemang faktiskt Bee åkpåsen saknar lilla "fickan" som är så viktigt för att påsen ska sitta perfekt i en Gecko/Cameleon. Jag skulle köpa en sand åkpåse till en Gecko ist.
    Ahhaaa tack!

Snälla THJ kan du testa om sittdelstyget passar på geckon? PLS ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-27 15:17:25 följande:
    Jag kan absolut testa,men jag tror nog det kan bli för stort dessvärre..kollar imorgon..Kramizz
    Tack gumman, ev kanske man bara kan sy in där det blir för stort om det stämmer i övrigt.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-27 20:28:16 följande:
    Äsch, jag är så otålig och så kom jag på att jag var tvungen att glo lite på den själv, eftersom det råkade flytta hem en sandbas till mig idag . Detta är Angelinahs vagn.
    Kolla i bildtråden det var rätt snyggt med offwhite till svart faktiskt juh...
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-27 20:44:20 följande:
    Du menar jules Bee va? Ja, den är riktigt fin. Fast min favvo på Bee är ms clints svarta helt klart. Med nya blå Cam-påsen (antar jag) och Marimekko-väska *dreglar*
    Ja det  va snyggt också men för mkt färg för min del, önskade att det matchade noahs andra grejer...Men nej ... ;P Han har ju militärgrön jacka och mössa..;P Jag e petig! Hihi
    Det blir nog helsvart vagn....

Men en fråga till alla Gecko´s: Min suflett ser väldigt skrynklig ut mest där bak där loggan är väldigt skrynklig i sömmen typ..Är era också så? Är jag för petig nu hehehe ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-27 21:56:24 följande:
    Svar på #2122 Vill ha grön!
    är din suflett skrynklig ??
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-27 23:42:56 följande:
    joo,inte är den slät iallafall.............
    bra då e inte min skum i sin ensamhet höhö
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-28 08:54:41 följande:
    Bellahhh- hur mår ni, jag hoppas sonen känner sig bättre idag?har du kommit fram till ngt beslut om åkpåse än *kram*
    nee jag har ju inte det hahaha grå el svart tror jag tråååkigt va haha men jag hade så mkt färg på UJ:n fifties med guldåkpåse..
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-28 09:09:06 följande:
    nee jag har ju inte det hahaha grå el svart tror jag tråååkigt va haha men jag hade så mkt färg på UJ:n fifties med guldåkpåse..
    han e samma i tillståndet dock
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-28 09:35:34 följande:
    ojdå satckare, jag hoppas verkligen att han mår bra snart. *kramar om igen*men vit då, ja nu e jag på åkpåsen igen el sand blir ju inte så mkt färg utan väldigt basic men ändå lite ljusare än den grå el svarta hehe ja du vilka lyxproblem manhar ibland...
    Mmmm :)
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13