Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Hej tjejer..Har inte hängt här över påsk då jag sitter på sjukhuset med sonen, han har fått någon virusinfektion de ej vet vad det är :( Detta blir väl tredje dygnet nu.. Han har varit sövd och sover förtillfället..Geckon står här å vakar också ;P Smidigt att köra runt med den här på hospitalet!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-26 15:06:14 följande:
    Men lilla vännenvad jobbigt för er..Lille söte bebben..Massor av krya på er kramar../Jessica
    Min familj är finast
  • Bellahhh

nån som vet om sittdelstyget till cam funkar på Gecko? Orkar nån som kan testa?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    MGn skrev 2008-03-26 22:31:36 följande:
    Jag har en fråga som inte alls rör bugaboo. Men alla har så bra smak på vagn här inne och jag gillar annars era smaker. Hjälp mig med syskonvagn, vilken ska man välja, kommer ha 22 mån mellan barnen (vill inte ha någon phil and teds) Den ska gärna ha det som buagboo har, smidigheten och den moderna looken =)
    UJ ?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-26 23:23:59 följande:
    Kan mäta om du vill?Kramizz
    Har du khakiåkpåsen inne? Och skötväskan? Blir å pimpa geckon istället för en bee, detta vädret känns inte rätt för den ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-27 08:34:45 följande:
    ngn som vet hur åkpåsen till cam passar i been? längtar som en tok på min bee nu Bellahhh - såg att din son inte mådde så bra, hur e d m han nu? *tänker på er*
    Tack..nee inge vidare vi är kvar här på sjukan..
    Min familj är finast
  • Bellahhh

THJ nej han är 19 mån så det har han nog ej... Men nu sitter han upp här iaf.!
    Men jag behöver tänka på annat ;p Jag kan inte bestämma mej för vilken färg på åkpåse jag ska ha juh!
    Behöver man skötväska till en 19 mån?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-27 10:04:44 följande:
    Oh lille sötishoppas att han piggar på sig fortnu. Vilka färger är högst på listan på åkpåse..
    khaki, grå, vit, sand brun el svart el mörkgrå... hehe eller kanske nån helt galen färg ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jule skrev 2008-03-27 10:18:21 följande:
    thj, ok va bra att åkpåden passar till been oxå har inboxat dig vill du kika?:_)Bellahhh - va skönt att han verkar piggna till e ni på östra? isf e vi nära bor inte så långt därifrån håller tummarna för er att han e på benen snart å ni får åka hem. *kramar om er* appropå åkpåse, tycker jag ju (lite partiskt) att offwhite e skitsnygg kanske inte så praktisk men iaf, har en själv som jag tänkte ha i been när jag får den annars e nog khaki snyggt, roligar eiaf m lite ljusare färg såhär mot vårkanten å had ed inte helt otippat kommit världens snöstorm i förrgår så hade d ju varit riktigt vårigt här i gbg nu längtar...
    Haha aah ;P Har du ingen bild på den vita ? kramis
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13