Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Trojka skrev 2008-03-28 23:26:54 följande:
    Jag ska få en rosa Bee till sommarn!!! Min sambo är snäll han.
    Har du sett de nya färgerna till Bee ??

Jag tänker strunta i att köpa en Bee nu till min nya Gecko, jag säljer nog Geckon till sommaren isåfall och köper en Bee... Men jag är lite sugen på Camen oxå men den känns ju så stooor nu jämfört med Geckon..Samt lite dumt att köpa en till en 2 åring? Jag är lite sugen på den där nya designfärgen..Vet någon när den kommer?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-29 08:50:55 följande:
    Har du sett de nya färgerna till Bee ??Jag tänker strunta i att köpa en Bee nu till min nya Gecko, jag säljer nog Geckon till sommaren isåfall och köper en Bee... Men jag är lite sugen på Camen oxå men den känns ju så stooor nu jämfört med Geckon..Samt lite dumt att köpa en till en 2 åring? Jag är lite sugen på den där nya designfärgen..Vet någon när den kommer?
    puffar hehehe
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-29 10:20:48 följande:
    Den cerise suffletten till Bee kommer till sommaren.
    men de andra frågorna...om Cammen är onödig å klumpig till en 2-åring?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    supermami skrev 2008-03-29 10:48:32 följande:
    Har kopt ny bil (chevrolet matiz) och far knappt in min gecko. Vad gor man, byter bil eller vagn? Finns det ngt som ar mindre an geckon?
    bee
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Tindra Amanda skrev 2008-04-01 20:09:19 följande:
    Tack för tipset!Är det ngn annan som har erfarenhet av sittvagnar? Jag älskar vår BB cam, men som sagt så är vår lilla tjej så lång att hon inte längre sover bekvämt i sittdelen! Huvudet buktar ut genom suffletten! Vill helst ha en trehjulig vagn...Tack på förhand!
    Uj ??
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    misshallonsaft skrev 2008-04-01 21:57:51 följande:
    men varför e geckor bättre än UJ? jag funderar på att ha min liggdel fram tills bebis är 4 mn eller så.. å då byta å köpa en geckor.. å ha den tills bebis är 1,5 ngt.. eller fram tills huvudet slår i å sen byta till uJ igen..
    Jessi, jag tycker BB är mkt mkt bättre än UJ jag tror inte de slår i huvudet vid 1,5 för Noah är ju 19 mån nu å är inte ens i närheten av att slå i huvudet.
    Jag kan nu inte fatta hur de som har UJ kan säga att de är de bästa vagnarna...Så mkt bättre är faktiskt Gecko..
    Och jag har ändå varit UJ-freaket nr 1 typ haha
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Tror ni det blir snyggt med mörkgrå åkpåse i min svarta gecko?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-04-01 23:08:33 följande:
    Ska du inte ha lite mer "Färg" till??
    nje hade ju fifties så jag e trött på färgbomber hehe men man kan ju köpa fler påsar hehe
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-04-01 23:28:18 följande:
    men fifties är ju inte "färg" grann,e ju mjuk i färgerna! Men grått till svart e väl lite trist (är då va jag tycker)!!
    Mmm I understand :) Men jag vill ha något "cleant" denna ggn... Kanske till med svartåkpåse eller den vita... Men jag fick ett rätt ok pris på den grå..
    500:- ink frakt inköpt förra året. Dt e väl ok?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    steffo trish skrev 2008-04-02 10:10:10 följande:
    grå/offwhite eller brun/offwhite
    Håller med... Grå/brun låter inte bra enligt mig ;P
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13