Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

mamma2003 skrev 2008-03-13 17:02:48 följande:
    Nej men den gröna är superfin. Som gröna Geckon ungefär, den gillade du va?
    Ja men det är det att Noah jacka och hans mössa är olivgröna, så det skär väl sig?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stella81 skrev 2008-03-13 17:17:05 följande:
    Simple world har egna åkpåsar, en som är i militärgrön/olivgrön, den tycker jag är jättesnygg. Men å andra sidan vet jag inte hur de sitter i buggorna. Någon som vet? Men förresten...vadå brunt på väg ut, absolut inte säger jag, snarare på väg in 
    Smaaaaaart! Bara för att jag har haft en UJ brun och sen en UJ fifties..Hade en brun period förra året, bruna pop grejer bruna vagnar bruna kläder hahah
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    trullsa skrev 2008-03-13 17:16:13 följande:
    bellahhh: Den kaki färgade som hör till bee då? den är lite olivgrön-beige,väldigt snygg. Har själv en bee åkpåse till min gecko och den funkar bra.
    Har du nån bild ?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-13 19:31:06 följande:
    Kanske ngn glad färg som orange eller röd? Eller kanske offwhite Svart + brunt blir lite för mörkt tycker jag. Grön kanske eller den nya klarblå den är riktigt fin.
    Ja kanske röd.. Men det blir nog en khaki bee påse ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Hannnas skrev 2008-03-14 11:02:49 följande:
    hihi den meningen lät lite kul jag som är lite fredagsknäpp
    Nej jag vet hahaha det var därför jag gjorde en smiley efter mohaha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Hannnas skrev 2008-03-14 11:09:54 följande:
    Freeedag Längtar till våren nu, när man kan ta bort åkpåsen, är såå trött på den, vill ha fram vagen på riktigt nu o längtar efter sommarens juicevagn (sandbas, orange sitt, gulsuflett) eller sand/gul rakt av
    Naaaj jag som vill köpa en ny åkpåse nuuu hahaha de är väl rätt tunna, plus att man kan ta loss överdelen va?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 12:37:44 följande:
    Joo,va nog lite arg o besviken efter de samtalet! Men har ev nu fått tag i en NY svart gecko för 5495:- (som min granne tar med sig på flyget hem till stockholm) fast en ny från en annan butik/annan stad för 4900:- skulle varit trevligare. men blev problem med frakten mm
    :(
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 14:16:29 följande:
    åh jag vill ha grön.....*asg*
    det skulle kosta ca 1000 kr sa babyproffsen till mig
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    trullsa skrev 2008-03-14 14:52:13 följande:
    bellahhh: 1000kr för hela klädseln med varukorg då? låter ju billigt.
    tror inte varukorgen är med va ?
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13