Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-03-12 16:58:51 följande:
    skit!!!!!!!!!!!! jaha,otur då...när man vill ha....och för 4900 skulle de varit SUPER!!
    Har du ringt? Finns det kvar?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-12 17:21:30 följande:
    nä,har jag ju ej gjort...vill väl ej veta om det finns kvar några! vet ju att butiker ofta ej skickar!
    Om du vill kan jag köpa en åt dej här i gbg?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-12 18:40:37 följande:
    Tackar men avaktar lite då det ska finnas någon butik i 08-omr som har rea oxå....måste bara snoka reda på vilken......
    okok
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Hej alla experts! Måste fråga om "fälgarna" på de stora hjulen, ska det vara som extra fälg, alltså plast som syns på sidan av däcken? 

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-13 13:57:06 följande:
    Hmmmm.....Gecko i Svart eller Grönt??????????????? Om jag nu får tag i en och måste välja!! Vad skulle "DU" valt & varför???? Snälla ...hjälp mig!
    Jag veeelade grön e sjukt snygg
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-13 13:16:58 följande:
    Hej alla experts! Måste fråga om "fälgarna" på de stora hjulen, ska det vara som extra fälg, alltså plast som syns på sidan av däcken? 
    Ska det va såhär??
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-13 15:07:06 följande:
    Det ser väl helt ok ut....vad är det som du tycker är konstigt? Jag ser inget avikande?
    plastgrejen innanpå hjulet?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-13 15:16:53 följande:
    Ja så ser det ut på Gecko.
    tack!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-13 16:30:31 följande:
    Så ser det ut på Cam oxå... "Rännan med räfflor lr olika hack, " lr va ja nu ska kalla det,  är där bromsen kuggar fast
    haha okii ;P

Tycker ni man behöver köpa en åkpåse (nu) till en 1,5 åring? hur nödvändigt är det ?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mrsjling skrev 2008-03-13 16:48:16 följande:
    Jag skulle säga JA. Bugaboos egna som sitter bäst och är lagom tunn, passar långt in på våren.
    Tack det var det jag ville höra mohahha ;P

Vilken färg då ? Jag får panik...Brunt är väl på väg ut...Sand känns lite trist och vanlig..Vi är coolt men blir smutsigt..Min dröm är en oliv/militärgrön men det finns väl inte ;(
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13