• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    Kajsan skrev 2008-03-19 13:03:59 följande:
    AngelinahJag försöker inboxa dig, men jag kommer inte in på din sida, kan du fixa?
    FIXAR PRONTO 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • mini2007

Tjejer, hjälp mig! Funderar på att sälja cameleon och köpa Bee... Främst för att Bee´n verkar vara smalare (?) så att den kommer in i våran hiss. Men funkar Bee bra som enda vagn?
    Sonen är snart 4 månader, ligger fortfarande, och vi bor i lgnht i centrala Malmö. I trapphuset måste jag först upp för typ 10 trappsteg, sedan in i en gammal hiss med draggaller, cameleons stora hjul går inte igenom, så varje gång måste jag lyfta av liggdelen, fälla ihop chassit, ställa in chassit i hissen, fälla ut, på med liggdelen och när jag kommer upp till min våning... ja ni fattar, likadant igen :(
    Än så länge funkar det väl även om det är slitigt (svettig och stressad varje gång, hmm), MEN när sittdelen ska på? Om liten sover, måste jag väcka honom då, alltså ta upp honom? Och försöka göra detta med honom i famnen? Börjar bli dags att köpa sommargrejer ;) Onödigt om jag ska sälja...
    Så vad säger ni som har Bee? Kommer jag att ångra mig om jag säljer Cameleon och bara har Bee?

• Lille Mammsen

Nähä....då kunde man ej beställa en gecko klädsel,allafall va Simpleworld säger! Någon här som har någo bra tips!

• Heartland

Ska man köpa fleece eller canvas? För- och nackdelar? Vad tycker ni?

• Kajsan
    mini2007 skrev 2008-03-19 14:31:12 följande:
    Tjejer, hjälp mig! Funderar på att sälja cameleon och köpa Bee... Främst för att Bee´n verkar vara smalare (?) så att den kommer in i våran hiss. Men funkar Bee bra som enda vagn? Sonen är snart 4 månader, ligger fortfarande, och vi bor i lgnht i centrala Malmö. I trapphuset måste jag först upp för typ 10 trappsteg, sedan in i en gammal hiss med draggaller, cameleons stora hjul går inte igenom, så varje gång måste jag lyfta av liggdelen, fälla ihop chassit, ställa in chassit i hissen, fälla ut, på med liggdelen och när jag kommer upp till min våning... ja ni fattar, likadant igen :( Än så länge funkar det väl även om det är slitigt (svettig och stressad varje gång, hmm), MEN när sittdelen ska på? Om liten sover, måste jag väcka honom då, alltså ta upp honom? Och försöka göra detta med honom i famnen? Börjar bli dags att köpa sommargrejer ;) Onödigt om jag ska sälja... Så vad säger ni som har Bee? Kommer jag att ångra mig om jag säljer Cameleon och bara har Bee?
    ÅÅå jag tänker PRECIS likadant, fast här måste man fälla ihop Been också för att komma in i gallerhissen, men den är ju enklare att fälla en camen.
    Man kan ju inte ha båda...ju om jag skulle bli rik *Kollar runt om jag kan säja nåt*
  • Kajsan

Va va va ? är Been bara 43 cm bred? Då går den ju in i vår hiss! Det kan ju inte vara möjligt!

• miiillan

thj.. vet ni om ni fått in denimklädsel än?! inboxande dig men inget svar...

längtar till våren!!!
  • Sabri
    Kajsan skrev 2008-03-19 15:35:29 följande:
    Kan nån mäta? Nån som har Bee....?
    44 cm är den om man vill ha lite marginal. Jag har ersatt min Cam (sob sob) med en superfin Bee. På så sätt kan jag snabbt ordna en sulky till sonen (2 år) och ha en enkelvagn till lill-tjejen (6 v) med babynest. Är dock lite osöker på om
  • Kajsan
    Sabri skrev 2008-03-19 15:52:08 följande:
    44 cm är den om man vill ha lite marginal. Jag har ersatt min Cam (sob sob) med en superfin Bee. På så sätt kan jag snabbt ordna en sulky till sonen (2 år) och ha en enkelvagn till lill-tjejen (6 v) med babynest. Är dock lite osöker på om
    På om vad...?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13