• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    Hannnas skrev 2008-03-19 08:33:51 följande:
    Gul åkpåse är kanonsnygg, men kombon orange/rosa/röd är urläcker med! Prova i affären o bestäm dig där mm blir att köpa ett parasoll, detta år känner jag inget behov av UV-skyddet längre, funderar på att sälja det...Vad tror ni man kan ta för det? Knappt använt?
    Kan inte ta mig till affär idag, utan funderade på att beställa, tror 1klass har den gula å dom e snabba i leveransen..

Ingen aning ang UV skyddet, aldrig använt o ingen aning om va de kostar nytt heller tyvärr
    thj skrev 2008-03-19 08:37:46 följande:
    Dessa hitta jag begnadewww.blocket.se/vi/15513757.htm?ca=14_swww.blocket.se/vi/15504218.htm inte mina annoser*
    Ska kika :)
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-19 08:38:38 följande:
    Men hur stavar jag sorry
    hur lång lev tid är det på khaki?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

V faaasen ska man köpa en bee som komp. till geckon? Har ju bara en unge och han är 1,5 år... Haha vet inte det känns liiite onödigt men jag vill ju haaa

Min familj är finast
  • Stella81
    september 01 skrev 2008-03-18 22:28:04 följande:
    Jag har bild i mitt galleri, den gröna fleece färgen på insidan av åkpåsen är samma som toppen, den stämmer exakt med varandra hur fint som helst. Sen blev det den klarblå canvas toppen att byta med nu till våren, fleecen känns fortfarande mysigast i kylan!
    Jättefin vagn, tack för tipset om bilderna, det ser ju super ut med åkpåsen i liggvagnen. Men det blir nog en brun ändå till slut... *fegar ur* Någon som vet nån affär här i sthlm/eller nätaffär som har brun åkpåse i lager?
  • TjorveniSkåne

MGn: Jag såg din annons och tyckte det var ett högt pris.

Varför ska man köpa en begagnad vagn i din favoritfärg när jag kan beställa en helt ny i min favoritfärg från babytrader för runt 7000, med säker leverans hem inom en vecka? Att köpa din vagn innebär att jag måste åka bil till Ystad eller känna mig osäker vid privat distansaffär.

Håller också med om att man undrar varför någon säljer en sådan underbar vagn efter så kort tid.

• jule

thj - inboxat dig... min båge e borta...

• Kajsan

Angelinah

Jag försöker inboxa dig, men jag kommer inte in på din sida, kan du fixa?

• Lille Mammsen

Vill ha en extra klädsel i grönt till geckon....måste väl man kunna köpa,någon här som vet redan nu om någon butik har hemma & kanske vet pris oxå!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13