Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Dis skrev 2008-04-07 16:02:24 följande:
    Jag minns inte vilka men visst har några här handlat på babytrader nyligen och rabattkoden har funkat fast den ska vara borta?
    15% blir billigare än babytrader juh?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    rply skrev 2008-04-07 17:11:28 följande:
    Ja jag mejlade om hon kunde gå ner i pris, ja visst 1900, sen berätta jag att det fanns fler, att jag mejlade på ett som fanns för 2000, hon kunde med gå ner, Ja visst sa hon med chassiet. 1700 då, Nee jag chansar på ett annat skrev jag, OCH NU HAR HON MEJLAT MED DEN ANDRA TJEJEN MED CHASSIET PÅ BLOCKET OCH SKREV TILL MIG ATT NEJ NEJ HON TÄNEKR INTE GÅ NER UNDER 1700, SÅ JAG KUNDE LYCKA TILL MED ATT HITTA ETT BILLIGARE ÄN 1700 ..MORRR va arg jag blir
    Hahaha vilket cp!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-07 17:39:39 följande:
    Ja, det gör jag gärna, men du står inte med som "mamma2003" så jag vet inte vem av 68 pers du är
    Kan jag få din adress?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Äh jag skiter i malinglistan nu, jag har frågat tusen ggr men jag får väl hålla tillgodo med köp&sälj :D

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-07 19:14:03 följande:
    Men jag kan ju inte gå in i din mejl och fixa ditt spamfilter
    Men om jag får din mail(!) så kan jag lägga in dig i betrodda avsändare som jag förklarad förut :)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-07 19:23:39 följande:
    Ok, det avgör saken. Då blir det ingen bee för mig. Kanske ska ta en frog, om ni tycker den är likvärdig cameleon. Kommer ju bara använda ett halvår till så jag vill inte lägga allt för mycket på ny vagn.
    Gecko ???
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-04-07 20:00:13 följande:
    Svårt, jag skulle välja Cameleon då vi köpte den då sonen var nästan 2 år och ångrade aldrig köpet. Kan inte svara på hur jag gjort om Bee funnits då. Men även om dottern är 14 mån så använder vi Cameleon väldigt mycket. Även om Bee börjar ta över mer och mer. Åk till ngn butik för att testa är mitt råd.
    Ska jag sälja geckon och köpa en cam eller ska jag köpa en bee och ha både den och gecko? Jag har ångest :D
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    tessan8micke skrev 2008-04-07 21:17:18 följande:
    Ms Clint skrev 2008-04-07 20:44:55 följande: Vår broms är också så, den låser sig inte alltid. Jag brukar få sparka till den lite så hoppar den i som den ska. Jag har inte tänkt på att reklamera, men det kanske man borde göra..
    KLart ni ska den är ju svindyr för att vara en sulky!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Thats me skrev 2008-04-07 22:32:23 följande:
    bellahhh:jag har med försökt att få adressen till maillistan så jag kan lägga in den men ICKE SA NICKE:))verkar vara svårt att få den:(
    mmmm
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13