• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-19 21:02:30 följande:
    Ingen som vet hur eller vart jag får tag i en grön gecko klädsel! Enligt Simpleworld idag så går ej detta! Vill ju ha............................
    Ring storken gbg 031-128086 han kunde nog få tag i det..
    rply skrev 2008-03-19 21:01:16 följande:
    jag vill oxå ha bee :(
    Jag mee!
    Min familj är finast
  • Pinja
    Jag fick min Bugga idag!!! JIPPIII!!!

Dottern sprang omkring helt lycklig 'Nu kommer lillebrors vagn!!!' när DPDs bil stannade utanför huset... stackars unge - alldeles förstörd av galen morsa...

Hann bara öppna paketet så vaknade lillkillen. Iofs var det kanske lika bra - då hann jag bekanta mig med bruksanvisningen medan jag ammade innan jag började montera. Vilket sedan gick som en dans! Och resultatet blev ju hur fint som helst!!!

Har naturligtvis provkört. Vägarna var lite slaskiga idag och det frös till kvällen, men det funkade prima att köra med småhjulen fram. Och det bästa: vagnen väger ju INGENTING!!!

Den är ju inte lika ombonad som EL så åkpåse i liggdelen skulle nog inte vara helt fel. Nu har jag lammskinn och yllefilt. Provade regnskyddet och håller med det flera i tråden skrivit - det är knöligt att få på... Helhetsintrycket är dock klart POSITIVT!!!

En fråga bara: hur får man fason på varukorgen?! Den är ju lite ful efter transporten...
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-03-19 21:02:30 följande:
    Ingen som vet hur eller vart jag får tag i en grön gecko klädsel! Enligt Simpleworld idag så går ej detta! Vill ju ha............................
    Det går men det kan vara upp till 5v leveranstid på dem.
    Kramizz
  • Apple Pie

Nån som har sett nån prototyp eller hört nått om Bugaboo syskonvagn, e bara nyfiken om den kommer vara bred, eller lång eller hög eller smidig som P&Ts...har precis hört att det tydligen finns i planerna!

Tycker inte ni att Bee e för dyr? alltså för vad det är? Om det ska jämföras med en extravagn...paraplyvagn sulky, eller räknas det som en 'vanlig' vagn

Ni som köper den, har ni andra vagnar också? Eller köper ni den som er enda vagn?

• Pinja

Glömde skriva hur UNDERBART det var att svänga - den följer ju bara med liksom. Me like.

Och att skumpa den upp och ner för vår trappa. Det är en kraftansträngning med vår EL, nu kunde man ju nästan göra det med ett finger...

• mollan nu

Någon med en bild på bee med barn vänd mot styret?
    Jag vill se hur benen hamnar när det inte finns fotstöd åt det hållet, som det finns om man har sisten vänd framåt.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • thj
    mollan nu skrev 2008-03-19 21:22:20 följande:
    Någon med en bild på bee med barn vänd mot styret?Jag vill se hur benen hamnar när det inte finns fotstöd åt det hållet, som det finns om man har sisten vänd framåt.
    Jag har lägger in dem i bildtråden
  • RååSa BuBBlan
    Pinja skrev 2008-03-19 21:11:04 följande:
    Jag fick min Bugga idag!!! JIPPIII!!! Dottern sprang omkring helt lycklig 'Nu kommer lillebrors vagn!!!' när DPDs bil stannade utanför huset... stackars unge - alldeles förstörd av galen morsa...Hann bara öppna paketet så vaknade lillkillen. Iofs var det kanske lika bra - då hann jag bekanta mig med bruksanvisningen medan jag ammade innan jag började montera. Vilket sedan gick som en dans! Och resultatet blev ju hur fint som helst!!!Har naturligtvis provkört. Vägarna var lite slaskiga idag och det frös till kvällen, men det funkade prima att köra med småhjulen fram. Och det bästa: vagnen väger ju INGENTING!!!Den är ju inte lika ombonad som EL så åkpåse i liggdelen skulle nog inte vara helt fel. Nu har jag lammskinn och yllefilt. Provade regnskyddet och håller med det flera i tråden skrivit - det är knöligt att få på... Helhetsintrycket är dock klart POSITIVT!!!En fråga bara: hur får man fason på varukorgen?! Den är ju lite ful efter transporten...
    Kommer bild
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • rply

ahh kommer nästa vecka, då ska vi prova vagnar :D

thj skrev 2008-03-19 21:03:04 följande:
    Kom bara så ska jag hjäpa digKramizz
  • Bellahhh
    Apple Pie skrev 2008-03-19 21:12:43 följande:
    Nån som har sett nån prototyp eller hört nått om Bugaboo syskonvagn, e bara nyfiken om den kommer vara bred, eller lång eller hög eller smidig som P&Ts...har precis hört att det tydligen finns i planerna!Tycker inte ni att Bee e för dyr? alltså för vad det är? Om det ska jämföras med en extravagn...paraplyvagn sulky, eller räknas det som en 'vanlig' vagnNi som köper den, har ni andra vagnar också? Eller köper ni den som er enda vagn?
    dt beror på hur gammalt barnet är, jag vill ha den som komp. till min gecko jag köpte förra veckan ;P Har även en zapp, men jag säljer den isåfall.. Men hade Noah varit 2-3 år hade jag kunnat ha endast Bee:n.
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13