Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

mini2007 skrev 2008-04-08 00:16:31 följande:
    Orkar inte bläddra tillbaka, men såg att någon efterlyste "felfria" nya chassin.Jag har *peppar peppar* inte haft problem ännu :D Inget skrammel och inget glidande handtag. Och jag "bumpar" upp min vagn för typ 10 trappsteg varje dag. Köpte den "begagnat" av en tjej här på familjeliv, hon hade köpt den på... *försöker minnas, är inte hemma där jag har kvittot...* Heaven? Kan det heta så? I Stockholm iallafall, bara ett par veckor innan jag köpte vagnen av henne. Juni 2007 står det på den. Så alla chassin verkar ju inte vara av ondo ;)
    men de menar 08.chassina tror jag---
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mini2007 skrev 2008-04-08 00:29:22 följande:
    Har jag inte det? Det med snapfästen och foamhjul?
    Är remmen på vagnen svart eller vit?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Hej tjejer frågar igen min son är snart 20 mån. Vad skulle ni ha gjort? (Har en 3 veckor gammal Gecko använd 5 ggr typ) Men vill ha nåt mer ;P Ska ja köpa en Bee och ha kvar Geckon eller sälja Geckon och bara ha Bee:n? Eller sälja Geckon och köpa en Cam ? Jag älskar Geckon men jag älskar att pimpa...Vill också kunna byta färger osv.
    Vad hade ni gjort?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-04-08 13:47:31 följande:
    Köpt en camtror jagden kan man ju pimpa bigtimefast de andra är ju också toppen
    Haha hmm mjaaa, Noahs pappa och mormor kommer få seriösa anfall på mig hahaha :D Men Bee:n vill ja oxåå haaa hehehe ;P
    Thats me skrev 2008-04-08 13:48:31 följande:
    sålt geckon o köpt en cam -s- fast du kan ju pimpa geckon oxå om du syr eget :))))
    Här sys ingenting, stackars Noah lär bli mobbad för livet, jag kan inte ens sy fast en knapp själv hahahah ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Infinite Joy skrev 2008-04-08 14:21:27 följande:
    Om någon är ute efter en gul bee så såg jag att gucce säljer deras utställningsex med 20% rabatt....
    Åhå.... ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Mawe123 skrev 2008-04-08 15:44:29 följande:
    Ser att det undrats över att köpa bara sittdelen till en Cam, det går bra från Babytrader, köpte min därifrån för två veckor sedan, med nykundsrabatt och avdrag för liggdelen betalade jag bara 6030:- Men nu har de höjt dollarpriset så jag tror det blir ett par hundra dyrare nu.
    Åh det vill jag med! Men dollarn e ju fortf. låg??
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-08 15:55:54 följande:
    *ångest* Nu har jag lagt ut Camen till försäljning och fått 3 svar, men jag vill ju inte sälja den !Måste jag? Jag har Been,två syskonvagnar och brio sittyn till storasyster,så camen måste åka säger mannen här
    Varför två syskonvagnar??
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stella81 skrev 2008-04-08 15:42:20 följande:
    På tal om rabatten på Gucce.se så mailade jag och frågade om man kan få de på färger som hon inte har inne, och det kan man om man betalar i förskott så beställer hon hem och man får 15% ändå. Väldigt bra Kanske blir en offwhite topp för mig då
    Oj då det vore ju super!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-04-08 16:14:22 följande:
    Cameleon har en varukorg och Frog en annan. Antar att Gecko också har en egen. Till Cameleon kostar den 440:-. Vet inte pris på de andra men borde väl ligga däromkring.
    vad ska man ha liggdels lock till utan liggdel?
    Jag vill oxå ha en cam utan liggdel ;P
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13