Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-03-05 15:04:00 följande:
    Åååååh det visste inte jag....då tar jag tillbax det.
    Vet ju inte om det är sant dock! ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Nuu har jag betalt min Gecko, den skulle förhoppningsvis komma på måndag :)

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-03-05 15:56:13 följande:
    vi är ju typ 70 st anmälda till bytesmailinglistan , känns lite onödigt att ha två...
    Det hade tydligen funnits en men fl hade förbjudit den vart det nån som sa så ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-03-05 16:23:47 följande:
    Ja ,och därför startade vi mejlinglistan
    Ja jag menade det, jag förstod det när hon skrev det.
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Asså jag vet att jag har frågat innan men jag fattar inte...Kan man byta färg på geckon men bara röd grön el svart? Finns ingen sommar sufflett till den el dyl? Inget alls som kan ha andra färger? Är det någon idé att köpa åkpåse nu till 1,5-åring?
    Nån här som har sytt sufflett till Geckon? kramisar

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Diana och Thea skrev 2008-03-05 18:00:52 följande:
    Precis om man vill ha orginal bara röd, svart lr grön. Men man kan ju sy egna. Såg en superfin Gecko där ngn sytt egen suflett och sittdyna i en snygg röd/svart mönster (hon hade en svart Gecko)
    Vart kan man se det? Jag suger på att sy men man kan ju gå till en sömmerska el. dyl. Vart hittar man mönster?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mallan brallan skrev 2008-03-05 20:08:31 följande:
    bellaaahh: Geckon har faktiskt en fantastiskt snygg sommarsuflett i SILVER! Enda anledningen till att ja skulle köpa en sån!
    Asså? Bara silver elle? Gött så man har nåt att byta med ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mallan brallan skrev 2008-03-05 21:16:01 följande:
    Bellahh: Ja tyvärr bara i silver, eventuellt i svart oxå! Men de har du ju redan,så att säga. Men silver e grymt! Sen e de bara å sy ihop ett sittdelsöverdrag,det är lätt gjort!
    Hahaha bara att sy... Ni är för goa, den tagen jag rör en symaskin asså den sorgen haha.
    På Noahs dagis skulle man sy en docka de skulle ha på samlingen..Ehh jag sydda halva för hand sedan sydde sambon resten på mammas gamla orangea husqvarna från 73 typ haha den är dock inte klar, haha den ligger här, stackars unge han är väl den ende docklöse haha, kan ju tillägga att sambon även har sytt alla gardiner i laghten haaaaaha där försvann hans macho military man image hahaha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    happymom skrev 2008-03-05 22:35:57 följande:
    Är det någon som har skaffat bee, är nyfiken funderar på att byta ut min gecko till en bee behöver feedback.
    valde mellan de två efter många om och men blev dt gecko...
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13