Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Caan skrev 2008-03-10 15:48:33 följande:
    Hej! Någon som vet om det finns affärer i Stockholm som erbjuder avbetalning när man köper Bugaboo vagnar?
    Simpleworld ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Åh sån var min kompis med UJ:n också nu har hon beställt en innan skulle hon ha sin pappas sladdis med nya frugans barnvagn. Jag retade henne lite och sa men guuud den kan du ju inte ha! Hon bah: Men det är väl inget fel på den bara för att du e störd med alla dina vagnar typ... Såå typiskt det är BARA anvundsjuka, hon tycker ju buggorna är sååå fula också, innan så var ju alla trehjulingar också monster...AVUND AVUND AVUND ;P

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Diana och Thea skrev 2008-03-10 18:23:37 följande:
    hahahah.....jag som tycker att det är mer pinsamt att gå emd en kompis som har en grymt ful vagn som en Emmaljunga *asg*
    Klart det var en gammal emmljunga hon skulle ha oxå HAHAHHA
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jaj86 skrev 2008-03-10 18:29:49 följande:
    hahaha!! nej, hon får gärna ha en pansarvagn, men men.... vad gör man? kan ju inte neka henne direkt... TYVÄRR haha!! bara hon inte köper en ju-ju-be skötväska!!
    Hahahhaa
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Åh nu ligger min Gecko på posten!! Kan nån hjälpa mej å hämta den ??? *Asg* Flört

Min familj är finast
  • Bellahhh

Men seriöst, det där är ju typ sytt av överkast asså...Kolla närbilderna..!

Min familj är finast
  • Bellahhh

Åhh snälla brudar hjälp mej nu, är jag helt puckad, efter en timma är snart hela vagnen färdigbyggd, har knappt tagit i en bugga innan..MEN HURRRRR får man fast sufletten?? Pussar

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-11 21:04:25 följande:
    Åhh snälla brudar hjälp mej nu, är jag helt puckad, efter en timma är snart hela vagnen färdigbyggd, har knappt tagit i en bugga innan..MEN HURRRRR får man fast sufletten?? Pussar
    men snälla hjälp jag behöver hjälp nuuuu buhuhu ;P
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13