Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Bäbbemaggen skrev 2008-03-11 21:12:24 följande:
    Vad är det du inte får fast med sufletten? =/
    vart ska den sitta? fattar noll?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-11 21:12:24 följande:
    Vad är det du inte får fast med sufletten? =/
    ska den sitta på chassit eller ramen till sittdelen??
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    modestyclara skrev 2008-03-11 21:15:26 följande:
    trä i pinnarna i tygetlägg suffletten så att den sidan med en liten kappa på är bakåt på vagnensätt dit fästena på ramen genom att klicka över dem, tror de är märkta med R och L och det är din höger och vänster när du står körklar som gäller om jag minns rätt.trä i pinnarna i fästena.
    ahaa tack ska testa!
    THJ måste snacka lite me dej sen..;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Sååå klar!! Hehe man fick ju ställa in den med i olika lägen med våld! Sufletten assåå..Men nu är den på plats! Inboxar dig när jag har käkat Thj!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-11 21:29:20 följande:
    Bellahhh: Cr att du fått hjälp - har det ordnat sig?
    jaa tack!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Pinja skrev 2008-03-11 21:50:27 följande:
    JIPPIII!!! Nu har jag beställt vår Bugaboo Cameleon! Det blev Babytrader och helt utan tillbehör. Om vi ska ha många tillbehör så levererar Pingpong gratis köp på 300e. Ska vi bara ha nåt enstaka så kan vi köpa i butik när vi besöker nån större stad. Nu börjar den tunga väntan på 2-5 arbetsdagar...
    Jag beställde från simpleworld, de skicka den igår jag fick den idag!! Såå gott! Trodde jag aldrig ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Sorry nu kommer jag igen!! Hjälp fort hur sätter man på regnskyddet?? Det går ju FAN inte får panik :( Noah sitter påklädd i vagnen...

Min familj är finast
  • Bellahhh
    mallan brallan skrev 2008-03-12 09:07:50 följande:
    Bellahh: VÅLD! Börja sätta på fram först, över sufletten.Jag vet inte om geckon å camens regnskydd ser likadant ut, men det svarta ska va nere vid fötterna. När du är klar ska skiten se ut som en kuvös!
    Va i helvete på bilder ska det vara två svarta grejer (utan suflett nu) som håller uppe det ju? NU ligger det ju på hans ansikte typ! DAMPPPPPPPP
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Det går inte absolut inte med sufletten på....Va fan ska jag göra? Jävla skit vagn

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lourdes skrev 2008-03-12 09:17:15 följande:
    Ska de vara kvar utan sufletten??
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13