Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh
    Vallie skrev 2008-03-07 23:52:59 följande:
    Man kan inte beställa en lila toppklädsel av henne tror du?
    Eller en suflett till gecko?? hehe
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mallan brallan skrev 2008-03-08 08:02:41 följande:
    Bellahhh: Jag tror att många valt Cameleonen framför Geckon enbart för att Cameleonen är en fullsize vagn liksom. Geckon har ju klassats lite som en sulky, mindre och behändigare. Därför är det nog inte så vanligt med att folk fnular ihop custom made grejer till den.MEN å andra sidan har jag hört att sittdelstygena från Camen KAN funka på Geckon! Värt att testa?
    Haha i´m the first, ne men jag valde ju mellan den och Bee:n jag vill inte ha fullsize vagn, jag vill ha en smidig liknande sulky men inte så "skranglig" så jag tror detta blir bra, bara den inte är fööör liten liksom.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:24:40 följande:
    Jag är så sugen på en Bee nu, men sambon håller inte riktigt med.De nskulle vara perfekt som shoppingvagn här hemma...Även om jag tycker den är småful så verkar den så bra!Drömmer.
    När min mamma sa att den såg ut som en rullstol kunde jag inte sluta tänka på det...Så jag köpte en Gecko istället hehehe
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    NovJenny skrev 2008-03-09 09:47:48 följande:
    Jo, men jag har ju en cam men vill ha been till andra ändamål!
    Den ser ändå ut som en rullstol mohhaha nej då, den är säkert superbra, köper en sån till sommaren och gör mig av med Geckon har haft så många vagnar nu så jag vill bara ha en endaaa (får se hur länge jag klarar det hehe)!
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Nån som har den vita åkpåsen? hur sketen blir den på en skala? Kan man leva med det? hihi!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    tessan8micke skrev 2008-03-10 09:50:21 följande:
    Min dotter är lika lång och hon har en bra bit upp till sufletten kvar..  Vi har Cam, vilken har du?
    fan jag hoppas inte det är geckon haha då skickar jag tillbaka den ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-10 14:48:31 följande:
    Men på Geckon kan du sätta sufletten högre upp då det inte finns ngt sådat skumgummi åå ramen som stoppar. Svårt att förklara men du fattar när du ser. Man kan flytta upp sufletten så den är lixom under sittdelstyget.Jag skar bort en liten bit av skumgummit med en mattkniv på våran Cam ram då sonen var typ 2,5 år så han skulle kunna sitta längre under sufletten. Då får man den upp ca 8 cm har jag för mig.
    ahaaa smart! Min vagn skulle komma idag men ingen vagn..Ingen gubbe hemma å inget körkort ändå, hur fasen får man hem den?? Nån som vet hur simpleworld skickar hem eller till posten?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-10 15:01:39 följande:
    ahaaa smart! Min vagn skulle komma idag men ingen vagn..Ingen gubbe hemma å inget körkort ändå, hur fasen får man hem den?? Nån som vet hur simpleworld skickar hem eller till posten?
    han ska va borta i 2 veckor btw
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Stargirl skrev 2008-03-10 15:07:52 följande:
    Jag skulle ta med ngn kompis till posten och montera upp vagnen där (kompisen får kolla barnet medans) sedan slänga emballaget och köra hem barnet i vagnen
    haha jaa kanske det
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13