Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-03-06 13:56:56 följande:
    Apropå ståbräda:Går det inte att fälla upp ståbrädan när man inte använder den?Eller måste den stå rakt ut jämt?
    Går att fälla upp.
  • Stargirl
    Cassandra87 skrev 2008-03-06 15:57:57 följande:
    svar till Abunai:Att beställa endast en suflett kostar 380kr. Dock så är det en beställningsvara och kan därför ta upp till 6-7veckor att få denna + att man ska betala i förväg, jag väntar fortfarande på min mörkblåa..:( Konstigt att de inte har sånt inne, eftersom det är ju det som är tänkt att man ska kunna kombinera färgerna hur man vill..och att vänta 6-7 veckor per del är ju lite väl orimligt eller vad tycker Ni?
    Jag tror att det är svårt att legrhålla ALLT så man binder väl pengarna på sånt som man tjänar pengar på och inte på alla smågrejer i alla färger även om man skulle vilja. Det är vad jag tror iaf. Sen så har ju de flesta butiker en massa annat oxå inte bara Bugaboo
  • Stargirl
    Cassandra87 skrev 2008-03-06 16:00:14 följande:
    Är ny på bugaboo, hur låser man framhjulen så att de inte svänger samt hur ändrar man "inställning" på dem?
    På framhjulen sitter det vita "plippar" de ska upp i hålet bakom hjulet. Alla vita delar är sådant som har en rärlig funktion.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-06 16:23:55 följande:
    Men för hel---ete!Vagnen går inte in i hissen när ståbrädan är på även om man fäller in den på max!Nu flyttar jag! F-N!!!
    Vilket skit....
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-06 16:27:28 följande:
    Ja, detta var ju absolut sista alternativet eftersom inte syskonvagn fick plats, nu är det ju helkört.Får köra med sjal till bäbis och sittvagn till stora tjejen.Man blir ju galen!
    vad trist. Men med sittdelen får brädan plats då blir det mer plats över.
  • Stargirl
    vetta skrev 2008-03-07 08:24:27 följande:
    Jag funderar på att köpa en ny bugaboo cam i Usa och låta släktingar ta hem den. är det någon som vet hur det funkar med garantin? Gäller den i Europa?
    Nej det gör den inte. Gäller bara i USA.
  • Stargirl
    CamillaKamel skrev 2008-03-07 08:31:33 följande:
    köpt en beg frog men klädseln är inte den roligaste(solblekt)vad har jag för alternativ?1. beställa ny klädsel till frog i butik2. Köpa cam tyg nytt eller beg? funkar det? är det topp eller bas man köper eller har man båda?...vill byta hela min klädsel3. går det att färga klädseln? då jag har tummen mitt i handen och tror uínte jag kan sy snyggt...4. finns det nåt ställe där man kan lägga in beställning så någon syr upp klädsel?vad tror ni är bästa alt, vad hadeni gjort?
    Jag skulle köpa Cam bas och topptyg (eftersom det verkar som att folk bytt till Cam tyg på en Frog)
    Bastyget måste man nog köpa men topptyget kan du ju beställa från ngn sömmerska lr ngn som är duktig på att sy.
    Kika på Blocket/tradera ibland dyker det upp bastyger där oxå. Då kommer man billigt undan.
  • Stargirl
    Hannnas skrev 2008-03-07 09:17:31 följande:
    oj vad de förlorar på att de stavat fel
    Ja verkligen Såg det nu.
  • Stargirl
    Stella81 skrev 2008-03-07 12:34:32 följande:
    Vilket bra tips, har varit sugen på en sån till vår helbruna vagn  Men synd med felstavningen, känns genast tristare... Någon som vet om den orange åkpåsen är samma orangefärg som topptyget i canvas eller fleece?
    Som i fleece. Dvs den gamla fleecen i orange. Den där gamla är snyggare än den nya tycker jag!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13