mamma på vift skrev 2008-03-28 15:39:59 följande:
Usch jag bara irriterar mig mer o mer på buggan....går bara o letar små fel hela tiden. Älskade buggan som liggvagn, men nu som sittvgn är jag inte lika övertygad. När lilleman sitter i vagnen ser det ut som att han bara kommer få plats i typ 4 månader till innan han blivit för stor...och då är han liten som en 5 månaders nu. Hur ska det gå nästa vinter...då kommer han ju inte få plats med åkpåse och overall. Sen när man sätter honom i helt sittläge så sparkar jag i själva ramen då den hamnar så långt ner....ser helt konstigt ut! Sen irriterar det mig att jag måste gå o korrigera vegnen hela tiden då den drar åt olika håll beroende på vägen...men detta gör ju alla vagnar med svänbgara hjul. Ja som ni ser så håller jag på att bli galen här hemma....vad ska jag gör för att sluta irritera mig?? Jag trodde att jag äntligen hittat vagnen som jag inte skulle göra så här med....men jag blir vist aldrig nöjd!
Här har du en drygt tvåårig kille som sitter hur bra som helst i sin Cam. Han åkte i den tills han var 3,5 år. Tänk på att det är inte bara överkroppen som växer utan benen, armarna etc.