Bugaboo tråden nr 13
Men der där är inte ett statement från Bugaboo utan från Babytrader. Kolla med vilken butik som helst i Sverige så byter de ut chassit om det är felaktigt dvs glider ur.
Men om man läser ex Emmaljungas eller Brios manualer så får man inte dra upp dem för en trappa eller åka rulltrappa med dem alls. Så det är inget ovanligt att vagntillverkare friskriver sig sådana saker som just dra upp för trappor lr liknande.
Grattis!!!
Vi har båda, dottern är 16 mån och både jag och maken är överens vi behöver båda *s* är väldigt fäst vid min Cameleon nämligen ![]()
Bara så jag förstår allt detta. Babytrade vill helt plöstsligt ta tillbaka alla defekta chassin och man får även bekosta det själv? Då tjänar man ju ingenting alls på att köpa från Babytrader. Eller?
Då är det ju mycket smidigare att gå till sin lokala butik som kanske till och med kan ge ett lånechassi eller byta ut den man har på stört?
Tur att jag köpte min i sthlm....men mitt chassi är iofs tipptopp så det är inget att klaga på.
Verkar som de som köpt från Babytader har ofatre problem? Eller är det inbilling?