Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

gogomman skrev 2008-03-15 12:04:00 följande:
    ja men eftersom jag beställer enbart basen och ingen liggdel då antar jag att det inte ingår något annat än det till basen right?då beställer jag även topptyg så får man ju en suflett... ellerhur?
    Näää....liggdelen ingår ju i basen. Men om du inte beställt ngt topptyg så har du ju ingen suflett. Eller har du valt 2 färger typ grå+ svart eller orange + blå.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    jule skrev 2008-03-15 12:30:11 följande:
    nu kan jag lägga upp bilder igen i mitt galleri, äntligen så om ngn vänlig själ vill lägga in min omstajlade bugga m sandbas/denimtop i bildtråden vore d jättesnällt TACK thj för min fina klädsel nu e allt bytt nu väntar jag bara på bågen oxå har ju bytt nu till sittdel å lilleman tycker mkt om detta så mkt att han helst inte sover alls i vagnen längre
    WOW har du en Hybrid.....Frog chassi, Frog Bakhjul, Cameleon ram (eller är det Frog?) och Cam suflettsamt Cam klädsel
  • Stargirl
    saferide skrev 2008-03-15 12:40:13 följande:
    Hallå! Funderar på att köpa en bugaboo, begagnad. Funkar Frog eller Gecko? Vad säger ni, plus och minus?
    Ja båda funkar. Man får ju riktigt mycket vagn för pengarna när man köper begagnat.
    Dessutom kan man göra klipp på Tradera. Eller göra som jule som gjort en Hybrid av sin begagnade Frog Ex köpa en begagnad frog (lite solblekt lr sliten i tyget gör inget då man kan köpa nytt tyg till en Cameleon och hotta upp den)
  • Stargirl
    gogomman skrev 2008-03-15 12:56:11 följande:
    ja jag har bara köpt chassit nu.. och behöver ram, bas (sitsen) och sånt... ingen liggdel!!
    Jahaaaaa
  • Stargirl
    VeroniQa skrev 2008-03-15 13:03:07 följande:
    ååå va svårt det ska va å bestämma sig för en toppklädsel!! nu kanske jag vill ha en denim istället  nån som vet om de finns på lager någonstans??ni som har denim tror ni att den här skötväskan skulle passa till?? den e ju sååå snygg www.minidani.se/
    Testa att ringa då får du snabbt reda på sånt.   Kolla på www.bugaboo.com och välj sverige så får du upp alla återförsäljare (uppdelade på stad) och deras tel nr etc.
  • Stargirl
    VeroniQa skrev 2008-03-15 13:03:07 följande:
    ååå va svårt det ska va å bestämma sig för en toppklädsel!! nu kanske jag vill ha en denim istället  nån som vet om de finns på lager någonstans??ni som har denim tror ni att den här skötväskan skulle passa till?? den e ju sååå snygg www.minidani.se/
    Jaaa den är så fin. En kompis har den till sin grå/svarta Cam.
  • Stargirl
    Pinja skrev 2008-03-15 13:37:19 följande:
    Den verkade ju rätt genomtänkt...
    Den är tydligen supersvår att köra.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13