Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

TjorveniSkåne skrev 2008-03-09 10:10:20 följande:
    Jag var inne här igår och frågade om vår krångliga suflett. Nu har jag lagt in foton i galleriet. Problemet är att det inte går att få bygeln att stå rakt upp, däremot kan man böja den väldigt lång neråt, längre ner än ramen när den är i horistontalläge.Det verkar som om röigheten i suflettklämmorna (de man fäster på den del av ramen där gummi saknas) är alldeles för små, jag kan knappt röra på suflettbågarna.Jag har provat att byta sida på klämmorna.Någon som känner igen problemet? ytterst tacksam för svar! Jag vill ju ut och köra!
    Du har fästena på fel sida av vagnen. Byt så ordnar det sig.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl

www.blocket.se/vi/15473523.htm

En massa tillbehör de kan man sälja för minst 1500 om man inte behöver dem. Då kostar vagnen bara 500 kr. Den skulle jag köpt på en gång.

* ej min annons *

• Stargirl
  • Stargirl

.

• Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-10 09:54:28 följande:
    fan jag hoppas inte det är geckon haha då skickar jag tillbaka den ;P
    Men på Geckon kan du sätta sufletten högre upp då det inte finns ngt sådat skumgummi åå ramen som stoppar. Svårt att förklara men du fattar när du ser. Man kan flytta upp sufletten så den är lixom under sittdelstyget.
    Jag skar bort en liten bit av skumgummit med en mattkniv på våran Cam ram då sonen var typ 2,5 år så han skulle kunna sitta längre under sufletten. Då får man den upp ca 8 cm har jag för mig.
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-10 15:01:39 följande:
    ahaaa smart! Min vagn skulle komma idag men ingen vagn..Ingen gubbe hemma å inget körkort ändå, hur fasen får man hem den?? Nån som vet hur simpleworld skickar hem eller till posten?
    Har en väninna som tittade in och hon har satt sufletten på tyget (sit för under som jag skrev innan) då hon tar sin 3 åring i sin Gecko idag och det regnar då ville hon har sufletten på fast hon normalt kör utan.
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-10 15:01:39 följande:
    ahaaa smart! Min vagn skulle komma idag men ingen vagn..Ingen gubbe hemma å inget körkort ändå, hur fasen får man hem den?? Nån som vet hur simpleworld skickar hem eller till posten?
    Jag skulle ta med ngn kompis till posten och montera upp vagnen där (kompisen får kolla barnet medans) sedan slänga emballaget och köra hem barnet i vagnen
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-03-11 16:28:40 följande:
    En Fråga! (ej annons/försäljnig)Finns det intresse av Bugaboo ägare att göra ett byte till UJ & tvärtom??
    Har sett sånna annonser på Blocket. Oftast från UJ till Bugaboo dock.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13