Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Lourdes. Ja om det är den nya med olika fästen. Men inte den gamla

Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl

*ryser*

• Stargirl

Nellise matte: alla begagnade sakr säljer man i befintligt skick. Det är du som ska informera det du vet och köparen har undersökningsplikt. De kan inte reklmaera den till dig. Du har ändå informerat om "problemet" och eftersom du inte visste att ngt var fel så har du inte gjort ngt fel.

• Stargirl
    AIE: Myggnät ingår i priset. Du kan köpa en sunshade oxå att ha soliga dagar den passar även med vanliga sufletten.
  • Stargirl
  • Stargirl
    VeroniQa skrev 2008-03-12 08:54:53 följande:
    Hej!igår köpte jag en cameleon via blocket...såååå fin  (bilder finns i galleriet) men måste fråga er som vet, ska styret vicka lite upp och ned?? har verkligen ingen koll  så jag skulle bli jätteglad om nån har lust att svara!
    Så fin
  • Stargirl
    Lourdes skrev 2008-03-12 09:28:42 följande:
    Någon som vet vad en suflett till Been kostar och om det säljs separat?
    390 kr.
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-03-13 08:20:05 följande:
    Åååå i morgon kanske nya buggan kommer Fnular lite på åkpåse till, vagnen blir orange bas/rosa canvas..Rosa eller orange åkpåse? Parasoll måste jag åxå köpa, attans att jag sålde mitt gula, de va sååå fint på sommaren
    Oj svårt....oavsett blir det fint.
  • Stargirl
    Micjah skrev 2008-03-13 10:54:43 följande:
    Ingen som har bild på mörkblå/mörkblå canvas med sittdel??Har ännu bara sett med liggdel..Velar mellan den och grå bas/brun top, men svårt är det!Funderar lite på vilken som är lättast att kombinera med annat..Vilken färg på åkpåsen skulle ni ta till dessa kombos?Tack på förhand
    Jag skulle matcha åkpåsen med basen. Sen så skulle jag välja brun lr Blå ist för grå. Den känns lite tråkig Generad faktist.
  • Stargirl
    mamma2003 skrev 2008-03-13 12:15:24 följande:
    De är verkligen fina! Kan du rekommendera någon svensk återförsäljare?
    Jag kan inte svära på det men har inte barnbutiken sånan i Heron City? Tyckte jag såg en sån hänga på en Bee?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13