Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-03-13 13:57:06 följande:
    Hmmmm.....Gecko i Svart eller Grönt??????????????? Om jag nu får tag i en och måste välja!! Vad skulle "DU" valt & varför???? Snälla ...hjälp mig!
    Svart...den går att kombinera med allt.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-13 15:03:27 följande:
    Ska det va såhär??
    Det ser väl helt ok ut....vad är det som du tycker är konstigt? Jag ser inget avikande?
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-13 15:10:18 följande:
    plastgrejen innanpå hjulet?
    Ja så ser det ut på Gecko.
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-03-13 16:56:08 följande:
    Tack det var det jag ville höra mohahha ;PVilken färg då ? Jag får panik...Brunt är väl på väg ut...Sand känns lite trist och vanlig..Vi är coolt men blir smutsigt..Min dröm är en oliv/militärgrön men det finns väl inte ;(
    Kanske ngn glad färg som orange eller röd? Eller kanske offwhite Svart + brunt blir lite för mörkt tycker jag. Grön kanske eller den nya klarblå den är riktigt fin.
  • Stargirl
    idacathrine skrev 2008-03-13 17:35:15 följande:
    Idag har jag sett två Bee på stan och jag blir såååååååååååå avundsjuk!!
    *fniss* ja men då är det ju bara att sälja iväg allt gammalt skit man har i lådorna och köpa sig en Bee Jag rensar alltid i alla lådor när jag vill ha ngt.
  • Stargirl
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-13 22:04:17 följande:
    Hehe !!!Finn fem fel (ett iaf)
    Oj....stackare.
  • Stargirl
    eliiin87 skrev 2008-03-14 14:53:31 följande:
    jag ska från eskilstuna till järfälla så något centralt eller norr eller väster om sthlm. det ska finnas någon i sollentuna, någon som vet något om den?
    Ja dom i Sollentuna (KNODD) är superbra. Jätte trevlig personal och sen så ligegr de i ett köpcentrum så det finns alltid parkering.
  • Stargirl

Åååååh vilka fina sufletter ni har gjort.Jag vill oxå kunna sy.....

• Stargirl
    gogomman skrev 2008-03-15 10:24:00 följande:
    mmm okej! då kan jag ju välja orange som bas och köpa ett svart topptyg, sätta dit det svarta på sittdelen och ha orange suflett... eller nått....... :)Ingen som har delar till övers ;) Behöver typ allt utom chassit *ler*
    Ja fast omdu har orange bas + svart topptyg så har du ju ingen orange suflett. Då har du svart suflett.
  • Stargirl
    Gullet73 skrev 2008-03-15 11:11:13 följande:
    Hej! Jag håller på och ska välja barnvagn och eftersom jag har ryggbesvär behöver jag en vagn som är smidig och lättkörd. Är det någon av er som bor lite mer på landet och vet hur vagnen fungerar på grusväg/promenadstig/i snömodd? Jag bor strax norr om Stockholm där det blir mycket långpromenader samtidigt som man vill ha en vagn som funkar när man tar pendeln till city. Jag väljer mellan en UJ, teutonia spirit s3 och en buggaboo. Erfarenheter?
    Ja vi har erfarenhet av UJ och Bugaboo. UJ´n är ju bara framvänd på sittdelen vilket är helt galet. Att sätta en liten bebis utan att se sin mamma/pappa känns inte bra. Samt att jag tycker att trehjulingar välter lätt åt sidan. Sufletten på sittdelen är mycketliten och kort och skyddar dåligt, den är mer som ett soltak.
    Teutonia Spirit S är ju rätt tung (14 kg) så där blir det inte så skönt för din rygg. Hardock inte haft den själv.

Jag tror att i denna tråden hittar du bara Bugaboo fantaster iofs så alla kommer att rekomdendera en Bugga Men bara för att den är bäst *asg*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13