• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bina
    Svar på #1992
    ÄNTLIGEN *studsar*
    thj skrev 2008-03-26 17:43:07 följande:
    Underbart  att ha lagret fullt med bugaboo*igen*=blixtsnabba leveranserOch så ska jag kolla lite vad jag sak pynta min Bugga med nu till vårenKramizz
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-03-26 23:23:59 följande:
    Kan mäta om du vill?Kramizz
    Har du khakiåkpåsen inne? Och skötväskan? Blir å pimpa geckon istället för en bee, detta vädret känns inte rätt för den ;P
    Min familj är finast
  • jule

ngn som vet hur åkpåsen till cam passar i been? längtar som en tok på min bee nu

Bellahhh - såg att din son inte mådde så bra, hur e d m han nu? *tänker på er*

• Senap

Syskonvagn:
    Jag tror mest på UJ - även om den är ett hus jämfört med Buggan.
    En kompis ska dock köpa denna som jag ska kolla in hur den ter sig: www.icandyuk.com/pear.htm

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Mamma Anna

Nån som vet om Gracoadaptern funkar till alla Graco bilbarnstolar eller är det vissa modeller? Tänkte köpa en stol idag nämligen

• Senap
    Svar på #2035
    autobaby II och logico - funkar båda två
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • kath

Ni som har frog ( eller har haft den)

Kan man ta bort "pinnarna" som håller liggdelen utfälld? ( svårt att förklara men man kan göra det på cam så att liggdelen blir helt platt när man ska in i med den i bilen. Ser ut som smala plastplattor på camen..

Någon ???? Är kär i frogen

• Hunny

Hej på er alla experter!

Jag må vara lite dum, skyller på amningen, men jag får inte ståbrädan att sitta riktigt bra. Hur gör man? De visade i affären men när vi kom hem så funkade det inte så bra. Den vickar liksom åt sidorna när sonen ställer sig på den. Verkar lite farligt...

Tacksam för svar!

• Fröken Småland
    Hunny skrev 2008-03-27 09:10:58 följande:
    Hej på er alla experter!Jag må vara lite dum, skyller på amningen, men jag får inte ståbrädan att sitta riktigt bra. Hur gör man? De visade i affären men när vi kom hem så funkade det inte så bra. Den vickar liksom åt sidorna när sonen ställer sig på den. Verkar lite farligt...Tacksam för svar!
    Amningen kan man alltid skylla på . Har du möjligen en bild? Den skall inte vicka alls nämligen så något är knas. Om du inte har bild så skall jag försöka ta bild på hur mina fästen sitter, det är antagligen där det är fel.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13