• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hunny

Tusen tack mamma2003! Men de där fästena fick inte jag med! Brädan kom inte i något paket så de måste ha missat att ge mig de för jag lägger brädan på pinnen men de går ju bara halvvägs runt. Får ringa och fråga de. Men tack ännu en gång! Ni är så duktiga här inne!

Kram

• Soulfly

Hej! undrar om man tex köper en begagnad bugga och sen vill byta tyg på den,vart köper man det då billigast smidigast?

Är det skillnad på de olika årsmodellerna? är ute efter en cameleon!

OBS INGEN ANNONS!

Jag ska bli mamma i april ♥
  • jule

thj - inboxa dig igen... men hursom tack så mkt för hjälpen, du e den bästa!!! ringde till ica, schenker kommer in efter 13... sååå glad idag blir vi m bee

• kath

Puffar lite för min fråga!!

Kan man ta bort "pinnarna" som håller liggdelen utfälld på frogen?( svårt att förklara men de fungerar som utspännare så att det inte bara är tyngdlagen som gör att liggdelen har kanter. Man kan göra det på cameloenten så att liggdelen blir helt platt när man ska in i med den i bilen. Ser ut som smala plastplattor på came och sitter inne i tyget i en liten öppningsbar ficka.

Någon ???? Jag är kär i frogen

THJ - vet du om detta är en ny detalj för just cameleonten?

• Fröken Småland
    Soulfly skrev 2008-03-27 10:37:50 följande:
    Hej! undrar om man tex köper en begagnad bugga och sen vill byta tyg på den,vart köper man det då billigast smidigast?Är det skillnad på de olika årsmodellerna? är ute efter en cameleon!OBS INGEN ANNONS!
    Det skall finnas hos välsorterade återförsäljare men jag tycker att det oftast är beställningsvara . Om du vill handla på nätet vet jag att www.kidzshop.se har snabba leveranser och framför allt mycket på hyllan.
  • Soulfly
    mamma2003 skrev 2008-03-27 10:56:56 följande:
    Det skall finnas hos välsorterade återförsäljare men jag tycker att det oftast är beställningsvara . Om du vill handla på nätet vet jag att www.kidzshop.se har snabba leveranser och framför allt mycket på hyllan.
    ah tack
    Men tex om man köper en begagnad...e en -06 modell bra då?
    Jag ska bli mamma i april ♥
  • Micjah
    Micjah skrev 2008-03-26 19:44:13 följande:
    God kväll alla!Packade upp min nya Bugga förra veckan o älskar den lika mycket som den förra MEN...inne i chassit vid pluppen på handtaget man ändrar riktning (o dyl) skramlar det. Som om nån fjäder eller skruv eller liknande sitter löst där inne. Inget man kan göra nåt åt från utsidan alltså.. Mailade babytrader om detta o fick till svar att alla chassin de hade i sitt showroom också skramlade där och hänvisade att jag skulle ta kontakt med bugaboo.com om jag va missnöjd... (!!!!!!!) vad är det för svar???Enligt Alice då..är ALLA chassin så..är det någon annan som upplever detta?Har hört om chassin som åker ut, men inte detta skrammel.. Vad göra?Det är det nya chassit jag har...
    Ingen annan som har samma problem??
  • Fröken Småland
    Soulfly skrev 2008-03-27 11:01:14 följande:
    ah tackMen tex om man köper en begagnad...e en -06 modell bra då?
    Bugaboo har inga årsmodeller alls. Är det till en Cameleon så är det till en Cameleon osv.
  • tessan8micke
    Micjah skrev 2008-03-27 11:04:55 följande:
    Ingen annan som har samma problem??
    Min skramlar också..låter som ngt är löst där inne vid pluppen som du säger.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13