Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Hs Bobbo skrev 2008-04-08 22:11:52 följande:
    Nja, ADHD är väl en medfödd neuropsykiatrisk funktionsnedsättning? Tror inte man kan få det efter födseln. Men barnen kan bli stressade av för många synintryck för tidigt, deras hjärna kan inte sortera intrycken. OT
    Det är bara vad jag har läst och hört som sagt ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Knyttet och K skrev 2008-04-08 22:14:51 följande:
    Bellahhh - De rekommendationerna gäller väl framåtvänt åkande? Jag har då aldrig hört att bvc skulle rekommendera liggvagn till ett års ålder. Och inte tror jag det blir så stor skillnad vad gäller intryck om man har barnet i liggdel eller sittdel i viloläge. Barnet ser ju mest föräldern i vilket fall, kanske tom bättre i sittdelen.
    Ja framåtvänt sorry :D
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-08 22:21:44 följande:
    aj, sag inte sa........... gud va dalig jag ar...stressad av mng synintryck??? men han alskar att bli buren och se allt.Maste erkanna att jag kan inte mkt, j*a spanjorer som ger mig fel info. nu skams jag gatte mkt att jag gor allt fel for min lille =(
    Men gör inte du kan ju inte hjälpa det om du inte vet om det, här i sverige är ju folk övernervösa istället..typ jag :D haha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-08 22:44:41 följande:
    Bellahhh: nog ar jag nervos alltid, men killen min tar allt med lugn. Han sager att vi har ju honom aldrig helt sittande en kort stund i lutning helt ner nar han sover, annars vill han ju bara bli buren.
    Noah skrek som en galning i liggdelen när han var liten också men sen gick det över och hans sov jättegott i vagnen, de känner sig nog bara lite ensamna i början, jag skulle rek. dig att ha din bebis i en liggdel, för det är nog inte jättebra att ha en sån liten i en sittdel. Men ring någon bvc och fråga? Här i Sverige? Så får du ju avgöra själv.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lourdes skrev 2008-04-09 09:34:55 följande:
    JAAAAA Nu har jag äntligen köpte en Bee, ringde och betalade den precis på Ping Pong!  Så nu är röd Bee med transport väska och svart åkpåse på väg till mig, fick en riktigt bra deal
    Whaaaaaaaaaaat! Vill med ha hur gjorde du ??
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Såå typiskt att mitt Visa kort är trasigt men jag ringde igår så det kommer ju i veckan...

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lourdes skrev 2008-04-09 10:10:55 följande:
    aha ok, jag hatar att pruta haha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Videli skrev 2008-04-09 10:23:04 följande:
    Beställde du bara en Bee för 495 euro?Jag funderar på att beställa en bilbarnstol därifrån. Hur prutar du, via mail eller telefon?
    Nej hon fick ju åkpåse å väska med ! FUSK hahaha
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Hallååå förresten är det en Bee i analklådareklamen ?? HAHAHAHA

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Lourdes skrev 2008-04-09 10:34:47 följande:
    hahaah kolla bara snabbt haaaha
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13