Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

han är 20 månader

Min familj är finast
  • Bellahhh

Jag skiter i babytrader, man tjänat väl inte så mkt på det nu ändå?
    Köper vagnen på babyproffsen imorgon så får man den direkt och det är lättare om den går sönder osv. va tycker ni? Nu kommer tjejen å tittar på geckon iaf.

Min familj är finast
  • Bellahhh

Meen gud nu var människan här och sa att det var en jättefin vagn men att hon måste ha en cam och att det var en cam på annonsen jag sa nej det är min vagn på bilde och det står bugaboo gecko till salu ! GAH! hahaha sen pillade hon upp plasten till liggdelen och väckte min son på köpet!!!!!!!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-04-22 22:12:59 följande:
    Meen gud nu var människan här och sa att det var en jättefin vagn men att hon måste ha en cam och att det var en cam på annonsen jag sa nej det är min vagn på bilde och det står bugaboo gecko till salu ! GAH! hahaha sen pillade hon upp plasten till liggdelen och väckte min son på köpet!!!!!!!
    Ingen sympati alls ?? *Snyft* haaha
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Nee nu har jag ändrat mig igen, det blir en Bee istället för Cam, skulle köpt den direkt ;P

Min familj är finast
  • Bellahhh
    thj skrev 2008-04-23 08:36:08 följande:
    vad kulvilken färg nyfikna jagKram
    Khaki om den nu finns inne ;P Känns dumt att köpa en Cam till en snart 2-åring. :)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Jwa skrev 2008-04-23 09:08:53 följande:
    Om jag köper en gecko, kan man inte byta suflettyget då?? läste i er faq tråd men förstog inte riktigt... är det dumt att köpa gecko??
    Jo men bara röd,svart grön eller sommarsuff. silver.

Stargirl!
    Min Gecko är kvar men jag lurar på en Bee eller Cam också.. Många är intresserad av min Gecko, men jag är tveksam, jag älskar verkligen geckon!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Satu skrev 2008-04-23 09:12:51 följande:
    Min 3-åring har provsuttit i vår nya Cam i går och sitter fantastiskt bra i den. Jämfört med de 5 andra vagnar jag haft sitter hon helt klart bäst i denna. Hon är dock ganska kort ca 90 cm. Jag skulle nästan hellre köpa en Cam än en Bee till en 2- eller 3-åring om barnet ska sova i vagnen pga att det inte finns nägot ordentligt fotstöd i Been och då sover ju barnet med hängande fötter. Dessutom tycker jag att Been verkar vara ganska smal.
    Jasså? Men om man reser mkt då? Jag kan inte heller bestämma mig nämligen.. Noah kommer ju sova mkt i vagnen på sommaren på stranden, men orka släpa en stor Cam till stranden? Och i bilen, det är ju segt när det är två delar... Och att man måste köpa liggdel helt i onödan?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Behöver jättesnabbt svar : Tror ni vagnen (Cam) blir jättesvårsåld utan liggdel??

Bellahhh skrev 2008-04-23 18:15:56 följande:
    Tar det en hel vecka innan man får vagnen från babytrader?
    Puffar!
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13