Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Shoegirl skrev 2008-04-21 21:55:27 följande:
    Det är då vagnen är tillverkad. Bugaboo har inte olika årsmodeller på sina vagnar
    Men det står fan 2003 på mitt ! på mammsens står det 2007 och vi köpte samtidigt! Men det är ingen skillnad då???
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Kajsan skrev 2008-04-21 22:05:58 följande:
    Din kanske har legat på ett lager och lagrats i ett par år, det kanske är som med lagrat vin och ost? Blir bara bättre och bättre *tröstar*
    Hahaha aaah eller hur ;P Men kan  man inte ringa/maila och klaga då? Eller ah man får inte ett nytt?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Jag ska ju sälja den vill inte att de ska tro att jag lurar dem liksom

Min familj är finast
  • Bellahhh

En vill komma och köpa min gecko NU, men då får jag ju bära Noah till dagis imorgon :( Och då kan jag ju inte köpa från babytrader utan måste köpa den här..Vad hade ni gjort?

Min familj är finast
  • Bellahhh

Nej jag har ingen panik en skall komma på lördag också och det är många som har hört av sig, ev. kan jag bära honom till dagis imorgon och ta svärmors brio från 80-talet efter det så länge *ryser* hahaha

Min familj är finast
  • Bellahhh

Ska man köpa Cam el. Bee då? Alla verkar få fel på sina cam?

Min familj är finast
  • Bellahhh

Alla verkar ha fel på handtaget? Ja jag ska bara ha en vagn nu det har varit fullt här haha

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Ms Clint skrev 2008-04-22 20:18:16 följande:
    Varför vill du inte ha Geckon? Din pojke är över två år va? Då hade jag tagit Bee. Jag bytte just till Cameleon från Bee men min pojke är bara 7 månader och Camen är mer ombonad.
    Mmm nej jag vet inte ingen särskild anledning tycker camen e snyggare och roligare att kunna byta färger och så :)
    Jaså du tycker Bee hihi mina kompisar säger att man får damp på kundvagns hjulen?
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13