Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Bellahhh skrev 2008-04-09 20:27:44 följande:
    Alltså 5900:- På blocket hittade jag 05:or för 5000:- och en 06:a för 5500:- Så mitt pris måste väl va okej för en inköpt -08 ?*puffar* OBS EJ ANNONS!
    ingen?
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Hur många här är från gbg egentligen? Har sett en offwhite suflett med orange åkpåse otaliga ggr är det någon här? hehehe
    Jag bor i eriksberg är det någon av er som bor i närheten? Hade vart kul med bugga-fika/kajpromenad :D

Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-10 15:30:16 följande:
    Jag vill oxå ha en Bee med åkpåse och väska för 495 EUR....men har inte fått något svar från plingeling än :(x x bndfecv
    Samma här fast åkpåse och skötväska istället, väntar på svar.. Skrev dook ej att jag ville pruta men det ska jag när de svarar :D
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-10 18:03:04 följande:
    Oh tack för era råd angående färg! Då får det så klart bli en kaki!! Ska jag ta åkpåse och parasoll i kaki å?*har själv inte sett vagnen i verkligheten*
    Ja jag ska ha en khaki åkpåse khaki åkpåse å khaki bee om jag köper den ;D SNYGGAST
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Va säger ni ni är det dåligt att beställa av ping pong?
    Vad hade ni gjort? sålt geckon och köpt Bee eller Cam eller behållt geckon och köpt till en bee?

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Hs Bobbo skrev 2008-04-10 21:43:54 följande:
    Vi är några som haft mycket problem med dem. De är supernice med offerter o bra pris om man handlar mycket, men sen börjar väntan... som sagt så beställde jag mina saker (Cam, massor m tillbehör - typ alla, MaxiCosi babyskydd plus bas) i början av augusti och skulle få bebis i slutet av oktober. En vecka innan bäbisen kom krävde jag av dem att få åtminstone vagnen, annars skulle jag häva köpet. Vagnen kom, med en Teutonia-åkpåse eftersom de ej fick tag i en BB, detta sedan de ifrågasatt om jag verkligen behövde påsen då... sen har jag mailat - jag lovar - 30 gånger minst om resten av grejerna. Jag har varit i kontakt m Bugaboo själva tre gånger, två gånger kom de mest akuta grejerna fr PP någon dag senare, men sist svarade BB mig att de ingenting kunde göra o att de ej hade ngn utestående order på någon butik. Efter PP fått detta till sig kom svaret att nu har vi grejerna, ska vi skicka? Ja gör det - och det tog ytterligare fyra veckor innan nåt kom. Ännu saknar jag parasollet men har två par vinterdäck och två uppsättningar adaptrar, men ingen kompensation. Och jag har hävt köpet ett tiotal gånger och krävt pengarna tillbaka utan resultat. Min historia kanske är extremt olycksam, men jag vet att det varit fler här som fått tjata till sig grejerna. Och som sagt, deras allmänna villkor, numer, ger kunden ingen rätt att häva köp eller kräva leverans om PP ej håller sin angivna leveranstid. Välj Babytrader!!! En sak till, de allra flesta gångerna har jag fått maila fem gånger minst, och till slut bli riktigt otrevlig, innan de ens bemödat sig med att svara mig...
    Usch då !

Åh jag vill oxå ha en silvervagn! Kan ingen ta med en till meeeej hahahha :D
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Så fort jag sålt min vagn köper jag nog en Grey-Offwhite Canvas Cameleon.. Hehe :D

Min familj är finast
  • Bellahhh
    dinana skrev 2008-04-11 07:42:17 följande:
    Jag har precis beställt en rosa canvas =)
    jäääj hihi men hur lång tid tar det innan de kommer?
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13