Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Mawe123 skrev 2008-04-08 16:09:04 följande:
    Ja dollarn är fortfarande låg men de har höjt dollarpriset på vagen så då blir de dyrare även fast inte kursen gått upp, hänger du med. För två veckor sedan när jag beställde var priset för en Cameleon 1216 usd nu är det 1312 usd.
    Mailar man dem å ber dem dra liggdelen då eller?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-08 16:22:31 följande:
    Jag har mailat och frågat. Återkommer så snart jag fått svar,
    bra tack!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Unna skrev 2008-04-08 16:25:04 följande:
    Jag beställde en Cam från Babytrader förra veckan, i euro. Jag har Nordea, och den kurs jag fick euron i var 9,37. Med nykundsrabatten blev det 7301 kr. Vet dock inte vad jag skulle fått för kurs på dollarn. Kanske kan man ringa och kolla med sin bank? Det gick inte att kolla på bankens hemsida, det stod en annan kurs än den jag fick.
    dt blir ju 7400 på gucce... så dt är ju ingen större skillnad
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Mawe123 skrev 2008-04-08 16:35:13 följande:
    Ja så gjorde jag, beställde hela vagnen och mailade att jag ville köpa utan carrycot.Ja, liggdelslock följer med, har nu ett brunt sånt i canvas, men vet inte riktigt vad jag ska ha det till då jag inte har någon liggdel ;)
    Hur lång tid tar det innan de svarar på mail?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    mini2007 skrev 2008-04-08 17:05:49 följande:
    Svart...
    då är dt rätt
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-08 17:21:02 följande:
    Precis som Mawe skriver så beställer man vagnen ink. liggdel och mailar dem sedan att man inte vill ha liggdelen. Försökte se om man kunde få ner priset ytterligare om man beställde en massa tillbehör men icke ;) Velar fortfarande mellan Cameleon och Bee....behöver ju en paraplysulky *grumf*
    jag mailde dem de verkade inte fatta nånting
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Ahaa nu fatta jag det va jag som va knasig :D

leson76 skrev 2008-04-08 17:32:28 följande:
    Som enda vagn? Funkar det för dig?
    Om du tycker camen är för stor/dyr och Been för liten varför inte en Gecko?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-08 17:31:19 följande:
    Vad gick det på förresten?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    leson76 skrev 2008-04-08 17:41:55 följande:
    690 EUR
    Sorry blanda ihop dej med en annan tjej där uppe ? :D

Ahaa men det gör ju inte så mkt skillnad? Vad ligger euron på ?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-08 22:00:54 följande:
    knyttet och K: litet??? alla sager att han ar stor for 3 man. ska ju inte saga att han ar helt omojlig, vi har ju stunder som han tycker det ar roligt.... me det ar ju nar vi skojar med honom :)ok, min viktigaste fraga..... kan val inte vara daligt att ha honom i been? Grater han sa lyfter jag ju upp honom.
    Har du inte honom i liggdelen när han är så liten?? Jag hade inte satt en sån liten i sittdelen...Men det är jag det ;) Det är inte bara ryggen som i bugaboos fall inte är något prob. iaf. i camen eftersom iaf. den är ergonomisk, utan för att det lätt blir alldeles för mkt intryck för en sådan liten och de kan bli överstimulerade, jag tyckte det var tidigt att sätta min son upp vid 6 mån..Bvc rek. ju 1 år, vissa hävdar att de kan få adhd pga för mkt intryck genom att sätta dem upp för tidigt..Men jag vet inte om det stämmer.
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13