Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Idag var jag inne på Gucce och bad henne kolla på vår tröga Bee, superservice!
    Trots att vi inte har köpt den där så gick hon i genom vagnen och rngde till Bugaboo och kollade med dom!

• Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:31:31 följande:

Nån som har provat åkpåsen till Camen i Been? Passar den?
    Jag har det i min , kolla bildtråden.
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-05 00:45:00 följande:
    kajsan: var det inte du som höll i byt- och säljmailinglistan? jag tror att jag mailade dig om det för länge sedan eller ja i februari någon gång precis innan både du och jag fick bebis men vad jag förstår så har det inte hänt ngt?
    Har du hotmail? Isåfall så har ditt spamfilter hejdat mitt mejl
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-05 00:47:57 följande:
    nej, gmail. fast där hamnar rätt mkt i spamkorgen också...kan det vara så illa tror du?
    Ja, det händer med typ varannan som vill vara med
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-04-05 01:12:15 följande:
    kan jag maila dig i helgen igen kanske? så får jag hålla koll i spamkorgen...
    Ja självklart! Klart vi ska fixa detta, jag trodde du var inne
    Det är typ 80 som är med nu
  • Kajsan
    CamillaKamel skrev 2008-04-05 07:21:03 följande:
    jag har inboxat dig förut,jag har hotmailmenkollar skräpkorgen varje dag...så dethamnar inte därhosmig...men kanske lämnat felmail? ska jag inboxa igen?[citat]Ja självklart! Klart vi ska fixa detta, jag trodde du var inne Det är typ 80 som är med nu[/citat
    Det kommer inte i skräpkorgen, det studsar tillbaka pga spamfiltret.
    Prova igen, gärna om du har en annan mejladress.
  • Kajsan
    Weklund skrev 2008-04-06 13:03:53 följande:
    nån som provat buggypod:en på bugaboon?är inne på de då vi kommer ha två som vill åka i sommar!!
    Den ska inte funka enligt vad jag hört, och det säger de som saluför den själva
  • Kajsan
    Videli skrev 2008-04-06 22:41:47 följande:
    Jaaaa nu såg jag frågan....www.familjetorget.se har 500 kr rabatt om du handlar för över 5000 kr
    Och Gucce har 15% rabatt från i natt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13