Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Dis skrev 2008-04-06 23:12:45 följande:
    Det här kommer bli min beställning! Bee i färgen Gul (mugghållare på köpet från Babytader)Transportväska för BeeSilver sufletten för Beesvart parasollCanvas sommarsuflett till cammen från KidzshoppenÄr jag bra utrustad då?
    Jag skulle handlat från Gucce och inte Babytrader, det borde bli billigare nu?
  • Kajsan

Infinite Joy skrev 2008-04-07 09:59:33 följande:

Bellahhh: rabattkod fins på hemsidan. Vet inte hur länge dewn gäller... tänke ringa och fråga senare
    En vecka
  • Kajsan
    kath skrev 2008-04-07 14:54:36 följande:
    Har skickat medelande till Kajsan men inte hört nått. .
    Jag har bjudit in dig häromdagen, om du inte fått nåt mejl så har du för bra spamfilter och måste in och justera det.
  • Kajsan
    Bellahhh skrev 2008-04-07 15:12:47 följande:
    hur justerar man det? Jag får ju massa kedjebrev och skit men jag kunde ju inte heller vara med??
    Ingen aning, jag har inte hotmail.
    För jag antar att det är det du har? Just Hotmail verkar vara knepiga
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-04-07 17:33:50 följande:
    .Kajsan: du får jättegärna avregistrera mig är du snäll .
    Ja, det gör jag gärna, men du står inte med som "mamma2003" så jag vet inte vem av 68 pers du är
  • Kajsan

lillebror ja skrev 2008-04-07 18:59:10 följande:

Hallooooooo!!!! Gör ett nytt försök såhär på kvällen!Vem är det som administrerar tråden för köp/byt/sälj???Kan du isåfall vara vänlig att avregistera "lillebror ja"TACK!Behöver lite hjälp att ta bort mig därifrån då jag med sorg sålde min bugga igår. Behöver nu en syskonvagn till babyn som ska anlända vilken stund som helst.....Kanske bugga igen till nästa vår?!
    Jag tog bort dig igår ju ...
  • Kajsan

lillebror ja skrev 2008-04-07 18:59:10 följande:

Hallooooooo!!!! Gör ett nytt försök såhär på kvällen!Vem är det som administrerar tråden för köp/byt/sälj???Kan du isåfall vara vänlig att avregistera "lillebror ja"TACK!Behöver lite hjälp att ta bort mig därifrån då jag med sorg sålde min bugga igår. Behöver nu en syskonvagn till babyn som ska anlända vilken stund som helst.....Kanske bugga igen till nästa vår?!
    Och annars är det ju lättare att du själv går in och klickar bort dig än att jag ska leta upp dig och göra samma sak
    Fast nu är du avreggad.
  • Kajsan
    Bellahhh skrev 2008-04-07 19:12:40 följande:
    Äh jag skiter i malinglistan nu, jag har frågat tusen ggr men jag får väl hålla tillgodo med köp&sälj :D
    Men jag kan ju inte gå in i din mejl och fixa ditt spamfilter
  • Kajsan
    Mawe123 skrev 2008-04-08 10:02:10 följande:
    Jag mailade dem både i söndags och igår morse, men har inte hört något från dem, visserligen har jag inte den bästa engelskan men sååå lång tid borde det inte ta att förstå..Hoppas de hör av sig idag, annars får jag samla mod och ringa, eller be någon kompis hjälpa mig med det.Såna här gånger undrar man varför man är så snål och köper från utlandet. För mig blev skillnaden 2700:- eftersom jag bara ville ha sittdelen, men nästa gång ska jag tänka mig för en extra gång.
    De har alltså haft sen i morse på sig att svara 4 minuter
    De har ju stängt både sön och måndag som sagt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13