Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo tråden nr 13

Knyttet och K skrev 2008-04-08 12:10:38 följande:

En fråga till. 2005 fanns en Bugaboo Frog i elefanttyg på Svenskt Tenn. Är det någon som vet om den klädseln fanns att köpa där, eller om det bara var ett utställningsex?
    Säg inte så, du vet att vi kan få allvarliga andningsbesvär här i tråden
  • Kajsan

*ångest* Nu har jag lagt ut Camen till försäljning och fått 3 svar, men jag vill ju inte sälja den !
    Måste jag?
    Jag har Been,två syskonvagnar och brio sittyn till storasyster,så camen måste åka säger mannen här

• Kajsan
    Bellahhh skrev 2008-04-08 15:59:19 följande:
    Varför två syskonvagnar??
    Den ena ska säljas
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-08 20:13:24 följande:
    De har fått tillsägelse från leverantör. Det förklarar varför det är samma pris på Bugaboo överallt. En del märken får inte reas, förmodligen för att hålla varumärkets höga status. Bleeh
    Det visste ju vi fast sa inget till Gucce
  • Kajsan
    mini2007 skrev 2008-04-08 21:57:38 följande:
    Kajsan!!! Visst gick Bee´n in i din hiss? Du hade väl oxå en gallergrind som gjorde det trångt att köra in Camen?
    Ooh ja!Den går in, min hissdörr är exakt 52,5 cm bred
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-04-08 23:14:36 följande:
    Ergon och Patapumen är båda riktigt bra bärselar. Hade jag inte haft en Beco så hade jag sagt att de var fullständigt fantastiska. Men Becon... Ja, den är helt enkelt i en klass för sig.Här är jag när jag omsorgsfullt väljer frukt till den hemlagade pajenEller nej. Men en sån Beco bärsele har jag i alla fall. Godnatt tjejer!
    Lägg ägg, sluta ljug.
    Det där är jag,det syns ju tydligt!
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-04-09 21:46:17 följande:
    Din bräda borde komma imorrn *synsk*
  • Kajsan
    JohannaJ skrev 2008-04-09 22:58:45 följande:
    hm tjejer. Hur ska jag motivera att köpa en Bee när jag har en ny cam?Jag kör på "bra att resa med" och "men Hilding behöver ju en dagisvagn" (sista känns lite svajig eftersom han är 4 mån ). Behöver fler argument! Pappan fick precis ny TV så visst ska väl jag få en vagn bara för att?
    Mitt argument var: Jo men jag ska ju sälja camen...sen...
  • Kajsan

Tro det eller ej, men idag har jag köpt en EMMALJUNGA!
    Jag har verkligen provat ALLA syskonvagnar och den här var Bäst.
    Helt klart i närheten av Bugaboo klass, nästan

Vändbart styre och sits, små smidiga hjul och lätt att köra.

www.g-knapp.se/scripts/artikel.cgi

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13