• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • dinana
    Lille Mammsen skrev 2008-04-04 08:55:34 följande:
    Kommer nog själv köra/prova båda beroende på va det är för väder! Om det tex blåser ute=Inget parasoll.... Har beställt uv/solskydds sufflett + skyddet till min Gecko....hoppas jag får mitt pkt idag,e ju så nyfiken......
    Var har du beställt dessa saker ifrån, har själv försökt på flera ställen men verkar inte som butikerna har allt jag är ute efter.. känns dumt att beställa från flera olika butiker.
  • ewamarie

Ang parasoll så hade jag det när Mira var liten och jag tyckte att det var totalt värdelöst. Iof så hade vi då en Teutonia Mistral S (insåg inte fördelarna med camelonen förrän senare) Men det borde ju vara samma sak med bugaboo.

Jag tyckte hela tiden att det var ett jäkla meckande med det där parasollet. Det var dels i vägen och så fort vägen svängde (och solen då kom från ett annat håll) var man tvungen att vinkla om parasollet. Blåste det bara lite så var man tvungen att hålla i det osv. Nej jag tror jag använde parasollet två gånger sen la jag ner det. Använde en tunn "gallerfilt" och hängde över suflettten istället.

Nu när vi väntar tvåan till sommaren så har jag beställt ett UV-skydd till vagnen som jag hoppas kommer fungera bättre!!

dinana skrev 2008-04-04 08:49:22 följande:
    vad rekommenderas? parasoll eller sommarsuflett?
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Josan123

Såg att det var en till som hade bromsproblem med been, ska till Knodd nästa vecka och fråga vad man kan göra. Jag åker ju buss ganska mycket och den blir lätt farlig när den inte låser hjulen ordentligt, då hela vagnen börjar rulla.

• AnniPanni
    Thats me skrev 2008-04-04 08:30:24 följande:
    ja där se du -s- ibland glimmar det till där uppe -s- jag har ju dessutom tryckt honda + vingen på sidorna av sufletten och The power of dreams mitt på sufletten -s- så nu e vagnen total -s-
    Häfftigt Men den iden hålle rjag nog ifrån sambon. Här är det jag som "pimpar" vagnar så får han "pimpa "bilarna/sina crossar .
  • SoFo89
    Honeydew skrev 2008-04-03 22:05:54 följande:
    Här ska det ignoreras totalt tydligen. HahahaJag antar att man ska ha en sån för att barnet ska kunna bada bastu i den när man inte är hemma! Eller vad tror du?
    Jag kommer ha en sorts åkpåse, men det är bara på kyliga kvällar. Egentligen är den åkpåsen jag har så tunn att den är mer som en filt bara men den sitter åtminstone fast och glider inte av som en filt kan göra
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • dinana

någon som vet om den nya åkpåsen är med två vägsöppning.. så att man kan ha den öppen nedtill för smutsiga skor... osv...

• misshallonsaft
    Bellahhh skrev 2008-04-04 08:56:13 följande:
    jag fick betala tillbaka 2500 bläääää! haha
    å skit va trist.. jag får tillbaka 4500
    Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • dinana

I vilken butik i Sverige kan jag få tag på nya Swivel-hjul till Buggan?

• Lille Mammsen
    dinana skrev 2008-04-04 09:08:23 följande:
    Var har du beställt dessa saker ifrån, har själv försökt på flera ställen men verkar inte som butikerna har allt jag är ute efter.. känns dumt att beställa från flera olika butiker.
    Simpleworld,1klass,familjetorget har hemma enligt svar jag fått! Alla dessa butiker skickar men ring dom då jag tror det ej fanns många ex. (OBS! simpleworld va dyrast)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13