• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hs Bobbo

Ang åkpåse på sommaren - jag har ännu inte upplevt nån sommar med min bebis, men kan tänka mig att använda åkpåsen kyliga kvällar t ex, ist f att klä på bebis så mkt. Den går dessutom att "fälla ned" locket på i två olika nivåer, så att den täcker mindre del av kroppen.

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Honeydew
    Hs Bobbo skrev 2008-04-03 22:09:11 följande:
    Ang åkpåse på sommaren - jag har ännu inte upplevt nån sommar med min bebis, men kan tänka mig att använda åkpåsen kyliga kvällar t ex, ist f att klä på bebis så mkt. Den går dessutom att "fälla ned" locket på i två olika nivåer, så att den täcker mindre del av kroppen.
    Okey så när ni snackar om åkpåsen så pratar ni också om spädbarn? Inte 1-1 1/2 år eller uppåt?
  • Unna

Wiiiiii nu har jag beställt min Cam från babytrader!

Det blev en grå/brun! Känner mig så nöjd.

Inga tillbehör till. Jag ville verkligen ha terränghjulen till för att göra vagnen helt komplett, men min pojkvän ville att vi skulle avvakta för att se om vi känner att vi behöver dem. Kan ju vara en bra idé antar jag. Kanske kan köpa dem begagnade av någon som knappt använt dem kanske...
    Har också funderat på parasoll eller solskydd, men vi får se hur det känns först. Åkpåse kan vänta, vi har tusentals filtar att variera mellan i sommar.

Åh jag är så glad!

• Dis

Jag tycker mig höra ett skrammel i chassit som det pratas tidigare om i tråden? Skickar de ett nytt chassi om det skramlar? Sambon tycker även att bromsen känns märklig (låser bara ena hjulet först)

• Azel

Nån frågade om Bee broms problem. Jag har exakt samma, och det är jobbigt tycker jag. Älskar vagnen annars ju

• supermami

Nu har vi hamtat varan bla bee =) sa mkt lattare an geckon och sa latt att falla ihop =) (antligen gar vagnen in i bilen).
    Nagon som vet vad transportvaskan kostar?????

Angaende akpsen, behover man en i juni for en 5 manaders? elle rackr det med filtar?
    Finns bild pa snyggigen i mitt bildgalleri.

• Lourdes
    supermami skrev 2008-04-03 22:48:30 följande:
    Nu har vi hamtat varan bla bee =) sa mkt lattare an geckon och sa latt att falla ihop =) (antligen gar vagnen in i bilen).Nagon som vet vad transportvaskan kostar?????Angaende akpsen, behover man en i juni for en 5 manaders? elle rackr det med filtar?Finns bild pa snyggigen i mitt bildgalleri.
    Transportväskan kostar 1500kr..
  • artan060914
    supermami skrev 2008-04-03 22:48:30 följande:
    Nu har vi hamtat varan bla bee =) sa mkt lattare an geckon och sa latt att falla ihop =) (antligen gar vagnen in i bilen).Nagon som vet vad transportvaskan kostar?????Angaende akpsen, behover man en i juni for en 5 manaders? elle rackr det med filtar?Finns bild pa snyggigen i mitt bildgalleri.
    Jag tycker att det räcker med filt men det är min åsikt!
    Jag har själv köpt en lodger bunker så jag använder nog den men då utan fodret eller filt!
    Min älskade Enya är äntligen här!!
  • Lille Mammsen

Hs Bobbo skrev 2008-04-03 21:19:47 följande:

Jaaa ni, min historia m PingPong som började m beställning 8 aug är ännu inte slut... fick i veckan resten av grejerna - förutom parasoll så klart - och ett par vinterhjul o adaptrar... men saken är ju den att jag redan fått dessa en gång förut... jag vet inte om de missat detta el om de ser det som kompensation, men i så fall måste jag ju säga att det är värdelös kompensation, vad ska jag med dubletter till?? Roligare är att jag fick min Bee idag!!!!
    Jag kan ta det.....................*asg*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13