• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Underlig

Nån som bor så ni får snö på vintern och har en bugaboo? Och kanske använder snöhjulen?

• Hs Bobbo

Jaaa ni, min historia m PingPong som började m beställning 8 aug är ännu inte slut... fick i veckan resten av grejerna - förutom parasoll så klart - och ett par vinterhjul o adaptrar... men saken är ju den att jag redan fått dessa en gång förut... jag vet inte om de missat detta el om de ser det som kompensation, men i så fall måste jag ju säga att det är värdelös kompensation, vad ska jag med dubletter till??

Roligare är att jag fick min Bee idag!!!!

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • myrslok

Honeydew Jag undrar detsamma har frågat förr. Köpte ingen åkpåse, men nu börjar jag känna mig tveksam.

• Hs Bobbo
    Underlig skrev 2008-04-03 21:18:19 följande:
    Nån som bor så ni får snö på vintern och har en bugaboo? Och kanske använder snöhjulen?
    Har varit uppe i Norrbotten m min nu under påsk. Hur så?
  • Underlig

Hs Bobbo skrev 2008-04-03 21:20:48 följande:

Har varit uppe i Norrbotten m min nu under påsk. Hur så?
    Är lite skeptisk till dom små hjulen fram och vill inte gärna bli galen till vintern och vi köper en bugaboo...
  • Hs Bobbo

De små hjulen funkar bra så länge det är hårt och slätt, dvs inget isknaggel. Men så snart det är nysnö eller knaggligt så blir det besvärligt. Jag vet att det finns de som tycker att det funkar bra även då med de små hjulen, och javisst, om det är några få gånger. Men inte om man har riktig vinter, då skulle jag aldrig vilja vara utan vinterhjulen. Vi hade dem med upp även i julas.

• Underlig

Hs Bobbo: men det funkar bra med snöhjulen vid en riktig vinter? Om du bott i norrbotten för jämnan hade bugaboon då varit en vagn för er ändå?

• Hs Bobbo
    Underlig - absolut. Var bl a i Kalix där vi mötte TVÅ buggor, så de finns. Buggans alla fördelar jämfört med pansarvagnarna gör den till det enda valet för mig.
  • rhuss

Har köpt en Bee och behöver en transportväska. Jag har sett i denna tråd att någon köpte en väska för bilbarnstol som passade perfekt även för Bee. Nu hittar jag inte det inlägget.. Vet ngn vad det kan ha varit för väska?Är det någon som har måtten på en ihopfälld Bee? Tack på förhand!

• Honeydew
    myrslok skrev 2008-04-03 21:20:00 följande:
    Honeydew Jag undrar detsamma har frågat förr. Köpte ingen åkpåse, men nu börjar jag känna mig tveksam.
    Här ska det ignoreras totalt tydligen. Hahaha

Jag antar att man ska ha en sån för att barnet ska kunna bada bastu i den när man inte är hemma! Eller vad tror du?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13