• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • supermami

far satsa pa filtar och klader, kanns onodigt att kopa for bara 2 veckor.

• mini2007

*puffar*

mini2007 skrev 2008-04-03 12:10:41 följande:
    Hej tjejer!Jag funderar ju på att låta min syster ta hem en Bee i transportväska från USA. Men hur funkar det rent praktiskt, ni som gjort det förr?De flyger med British airways, på hemsidan står det att barnet får ha med sig barnvagn, inte vuxen. Skulle kunna gå som en väska, men transportväskan är aningen för stor för att den ska godkännas. "Maximum dimensions per bag (H+W+L): 158cm (62in)" (På Neiman Marcus hemsida står; "9 1/2in H x 40 1/2in W x 20in D) Blir ju 70in...*(Som om syrran skulle gå med på att offra en väska för min vagn haha)*Brukar de vara stenhårda på sånt? Är Bee väskan kanske mindre? Hur slipper man tull när man kommer till Sverige?
  • Kajsan

mren alltså

supermami skrev 2008-04-03 22:48:30 följande:
    Angaende akpsen, behover man en i juni for en 5 manaders? elle rackr det med filtar?Finns bild pa snyggigen i mitt bildgalleri.
    Nämen åkpåse har man ju på vintern inte i juni Nu har jag åkpåsen med tunn pyjamas under, blir för varmt bara man har velourbyxor och body typ.
    Tänk då vad det skulle vara på sommaren .
  • ewamarie
    Kajsan skrev 2008-04-04 01:28:07 följande:
    mren alltså Nämen åkpåse har man ju på vintern inte i juni Nu har jag åkpåsen med tunn pyjamas under, blir för varmt bara man har velourbyxor och body typ.Tänk då vad det skulle vara på sommaren .
    Ja precis. Åkpåsen är ju bara till vintern. Precis som Kajsan skriver så är Det nästan för varmt redan nu för en åkpåse.
    På sommaren är det ju filt som gäller.

Ang. Bee finns det en "egen" transportväska till Bee eller är det samma som till cammen? Cammens verkar ju lite stor för Been
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • AnniPanni
    Thats me skrev 2008-04-03 20:39:22 följande:
    åhhh tjejer:) jag har löst ett stooooooooort problem -s-funderade ju på en sylky jag kunde ha i depån på tävlingar (motocross) men hitar ingen jag vill ha -s-men fick en bright light ide nu -s-jag skaffar vinterhjulen till min bugga:))då e ju hela problemet löst ju:)OHHHHHHH så smart jag va nu väl-s-
    Smart .

Hehe var tvungen att visa ditt inlägg för sambon som hitills är lite skeptiskt till buggan just då vi är i terräng (motorcross även här) så nu skulle han iväg o köpa vinterhjulen
  • Thats me
    AnniPanni skrev 2008-04-04 08:21:27 följande:
    Smart .Hehe var tvungen att visa ditt inlägg för sambon som hitills är lite skeptiskt till buggan just då vi är i terräng (motorcross även här) så nu skulle han iväg o köpa vinterhjulen
    ja där se du -s- ibland glimmar det till där uppe -s- jag har ju dessutom tryckt honda + vingen på sidorna av sufletten och The power of dreams mitt på sufletten -s- så nu e vagnen total -s-
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • misshallonsaft

å va synd att jag missade rean som var för 2 veckor sedan då

vill gärna inte betala 9000 för en ny vagn igen ... men får leta på nätet å hoppas få sålt min UJ innan. annars får jag köpa i juni när skattepengarna kommer.. då finns de förhoppningsvis ngn på blovket

Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • dinana

vad rekommenderas? parasoll eller sommarsuflett?

• Lille Mammsen
    dinana skrev 2008-04-04 08:49:22 följande:
    vad rekommenderas? parasoll eller sommarsuflett?
    Kommer nog själv köra/prova båda beroende på va det är för väder! Om det tex blåser ute=Inget parasoll....
    Har beställt uv/solskydds sufflett + skyddet till min Gecko....hoppas jag får mitt pkt idag,e ju så nyfiken......
  • Bellahhh
    misshallonsaft skrev 2008-04-04 08:33:05 följande:
    å va synd att jag missade rean som var för 2 veckor sedan då vill gärna inte betala 9000 för en ny vagn igen ... men får leta på nätet å hoppas få sålt min UJ innan. annars får jag köpa i juni när skattepengarna kommer.. då finns de förhoppningsvis ngn på blovket
    jag fick betala tillbaka 2500 bläääää! haha
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13