• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • hallonsoda0
    Lille Mammsen skrev 2008-04-04 22:57:49 följande:
    Va ju super pris jööö.....
    Visst var det det?! Vi är supernöjda:)
  • jule
    supermami skrev 2008-04-04 23:04:51 följande:
    hmmm, BORDE inte bade
    hur man fäller upp vagnen menar du? ja absolut. har märkt när jag besökt d stora kedjorna som babyproffsen här i gbg så vet jag oftast mer än vad expediten vet om vagnen jag förtillfället har siktat in mig på va så roligt när vi skulle köpa vår P&T då fick jag förklara ist för tvärtom min man bara garva å tyckte d va komiskt att jag som kund visste mer om produkten än säljaren öite OT men iaf
  • Hs Bobbo

Tror inte vi behöver vara oroliga för att våra bin är tröga när de är nya, även en försäljare jag fick den demad av sa att de är så i början. Och personligen tycker jag det är bra, för då känns det som att risken är mindre att den börjar "glappa" o så sen.

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • jule
    supermami skrev 2008-04-04 23:02:43 följande:
    jule: tycker att dom som saljer bade veta lite:/Vad har du farg pa din?
    hm, färgen på min i svart å jag köpte min bee från KIDZ å thj har ju stenkoll men kunde ju av förklarliga skäl inte dema den för mig
  • jule

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:13:10 följande:

Tror inte vi behöver vara oroliga för att våra bin är tröga när de är nya, även en försäljare jag fick den demad av sa att de är så i början. Och personligen tycker jag det är bra, för då känns det som att risken är mindre att den börjar "glappa" o så sen.
    ja d har du rätt i hursom så e jag iaf väldigt nöjd m vårt lillabi , dene så liten å söt..
  • RååSa BuBBlan

halloj i tråden!!

nån här som haft UV skyddet ?  funderar nog på att utrusta min bugaboony med det ändå

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • supermami

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:13:10 följande:

da ar det tur att min ar trog, for jag har tankt att ha min en lang tid bara alskar den, ar sa lattkord.

jule- later logiskt.... ahhh, ville oxa ha svart, men det skulle droja sa lange.
  • Hs Bobbo

mini2007 - om transportväskan till Been, jag har både den och en till Cammen, den till Been är kortare men högre. Har inte måtten på Beens nu, kan mäta imorgon om du vill.

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13