• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • imsa
    Kajsan skrev 2008-04-05 01:12:56 följande:
    Ja självklart! Klart vi ska fixa detta, jag trodde du var inne Det är typ 80 som är med nu
    tack snälla du   jag inboxar dig troligtvis i helgen.
    kul att det är så många!

sovdags, är uppe på övertid nu...illa...men det är såå skönt med lite egentid och den får man ju ta när möjligheterna finns

natti natt
    ♥ nu är hon här ♥
  • joasia

hej, alla ni som syr sa fina sufletter, har ni nagot monster? ar inte sa bra pa att sy och det vore roligt med en egen design pa sufletten

• CamillaKamel

jag har inboxat dig förut,jag har hotmailmenkollar skräpkorgen varje dag...så dethamnar inte därhosmig...men kanske lämnat felmail? ska jag inboxa igen?

Kajsan skrev 2008-04-05 01:12:56 följande:
    [citat]
    Ja självklart! Klart vi ska fixa detta, jag trodde du var inne Det är typ 80 som är med nu
    [/citat
  • Stargirl
    supermami skrev 2008-04-04 22:55:55 följande:
    kan man olja been pa ngt satt? om den fortsatter och ar trog?
    Den blir lättare med tiden man kan olja in med siliconspray i delar som "rör sig". Men jag tror mest det handlar om att få in rätt teknik. Jag och min man tycker att Bee är EXTREMT lätt att fälla ihop och upp. Jag gör det med en hand med dottern sittandes på höften.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Thats me

men kajsan, jag har oxå problem med att få mailinglistan.. kan inte du invboxa mej adressen till den så jag kan lägga in den i min mail??

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • Fröken Småland
    joasia skrev 2008-04-05 02:13:57 följande:
    hej, alla ni som syr sa fina sufletter, har ni nagot monster? ar inte sa bra pa att sy och det vore roligt med en egen design pa sufletten
    Det är nog ingen som har något mönster tyvärr, alla har måttat efter den gamla suffletten och sen justerat vid sömnaden. Själv har jag köpt en urbillig solblekt sufflett som jag skall slakta så jag får ett mönster. Skall försöka komma igång med det idag *vem försöker jag lura?*
  • joasia

later som en smart ide
    har du nagon kansla for hur mycket tyg man kan tankas att behova till suflett och liggdel for sig?

• joasia

och min man undrar om nagon av er har sett spinners till hjulen pa bugaboon och var man kan fa tag pa sadana. Han har letat och letat och letat...

• Fröken Småland
    joasia skrev 2008-04-05 09:50:31 följande:
    och min man undrar om nagon av er har sett spinners till hjulen pa bugaboon och var man kan fa tag pa sadana. Han har letat och letat och letat...
    Vad är spinners? (Såna måste jag ha, vad det än är ).
    joasia skrev 2008-04-05 09:48:26 följande:
    later som en smart ide har du nagon kansla for hur mycket tyg man kan tankas att behova till suflett och liggdel for sig?
    Nej, vågar inte gissa. Men vet att det fanns uppgifter om det i syjuntatråden. Och där har du en del att bläddra igenom...

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13