• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • artan060914

Idag kom min cam Så fin!!
    Får vänta på acta adaptern dock... Kommer i slutet av april...

Min älskade Enya är äntligen här!!
  • supermami

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:29:27 följande:

Supermami - vad har du för färg nu?
    bla, grymt fin och passar bra till sommaren, men ville ha svart for att kunna lagga in ett fint innertyg.
  • mini2007

Tack för svar!

aiobi skrev 2008-04-04 18:16:43 följande:
    mini: vi åkte med en cameleon i transportväska, visserligen med barn men de kommenterade inte väskan: trodde inte att det var en vagn. Utan frågade om vi hade en vagn med oss som också skulle checkas in. Så en bee i transportväska är säkert ingen fara. Är vagnen upppackad och alla emballage,lappar etc borta är nog tull inga problem.
  • Airy fairy

Hej Hej,

Har stallt fragor har i traden lite nu och da och alltid fatt sa bra hjalp sa undrar om man kan slanga in en till.

Nu har antligen var lille pojk kommit (9 dagar nu). Pa natten "sover" han i sin spjalsang och pa dagarna i cammen. Saken ar den att han trivs sa mycket battre i sin vagn an i sangen. I natt tog jag till sist ner honom och la honom i vagnen da han inte ville sova i spjalsangen.

Vet ni om madrassen som kommer med bugaboon ar lamplig for spadbarn att sova i istallet for sang? Funderar pa att ev. skippa spjalsangen nagra manader om den ar det.

• Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:31:31 följande:

Nån som har provat åkpåsen till Camen i Been? Passar den?
    Jag har det i min , kolla bildtråden.
  • mini2007

Ååh kan du det? Gulle dig! :)

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:28:12 följande:

mini2007 - om transportväskan till Been, jag har både den och en till Cammen, den till Been är kortare men högre. Har inte måtten på Beens nu, kan mäta imorgon om du vill.
  • supermami

Airy fairy skrev 2008-04-05 00:11:01 följande:

Vet ni om madrassen som kommer med bugaboon ar lamplig for spadbarn att sova i istallet for sang? Funderar pa att ev. skippa spjalsangen nagra manader om den ar det.
    min sov ocksa dar i borjan, tror inte det kan vara daligt eftersom dom kan ligga dar nar man ar ute och gar???
  • Airy fairy

Sant,

Hade bara last nagonstans att madrasser som anvands i barnsangar borde vara av en viss tjocklek och kvalitet sa var inte saker pa om den som foljde med cammen var avsedd for "dygnet-runt" bruk....

supermami skrev 2008-04-05 00:19:07 följande:
    Airy fairy skrev 2008-04-05 00:11:01 följande:
    min sov ocksa dar i borjan, tror inte det kan vara daligt eftersom dom kan ligga dar nar man ar ute och gar???
  • supermami

Airy fairy skrev 2008-04-05 00:39:20 följande:

Sant,Hade bara last nagonstans att madrasser som anvands i barnsangar borde vara av en viss tjocklek och kvalitet sa var inte saker pa om den som foljde med cammen var avsedd for "dygnet-runt" bruk....
    kan handa att det ar sa? men min ville antingen sova i vagnen eller med mig. jag personligen tror inte att det ar daligt, vad gor man om dom inte vill sova? jag tror att det kanske ar for stort i sangen och vagnen kanns mindre (sa som dom ar vana vid).
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13