• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mini2007

Jag har pratat med dem, men hon som sitter där har inte koll på om det skulle vara OK :(
    Fast du kanske vet om Bee-väskan är mindre! *hoppas*

mamma2003 skrev 2008-04-04 14:30:24 följande:
    Åhh, jag skulle så gärna svara dig om jag bara kunde . Det är inte så många som har erfarenhet är jag rädd. Kan du inte kontakta flygbolaget och fråga?
  • Bopsan

Har en cam från babytrader och fick det klassiska felet med chassit. Fick ett nytt chassi i veckan. Någon här som vet hur det funkar med garantin nu? Har jag garanti på båda mina chassin och chassinumren? Kan jag använda båda?

• Mawe123
    Bopsan skrev 2008-04-04 14:38:58 följande:
    Har en cam från babytrader och fick det klassiska felet med chassit. Fick ett nytt chassi i veckan. Någon här som vet hur det funkar med garantin nu? Har jag garanti på båda mina chassin och chassinumren? Kan jag använda båda?
    När är de tillverkade?

Mitt chassi är tillverkat i september 2007, har bara använt vagnen ett par gånger men inte märkt något felaktit, har dock inte dragit i handtaget som det pratas om här, tror du att jag borde göra det eller märks felet vid vanlig promenering med vagnen?
    William 000213, Lowe 070712
  • myrslok

Då blir det filtar för mig och ingen åkpåse tack för svaren

Någon som vat var man kan köpa snygga filtar gärna med brunt i?

• myrslok

Novjenny

Jag har brun bas och sand topp ok inte så speciellt kanske, men klassiskt snyggt och funkar alltid.

Bilder finns i mitt galleri. Man kan ju faktist köpa fler toppfärger och byta om man vill sticka ut lite ibland. eller sy upp extra.

• Bopsan

Jag provade att dra efter ca 2 månaders daglig användning och då lossade handtaget från själva låset som håller styret på plats, men jag fick ta i. Använde sedan vagnen ett par veckor utan några problem, förrän i veckan då den lilla skruven lossnat på höger sida vid låset som håller fast handtaget. Har nu satt i en ny (egen) skruv.

• Bopsan

Mawe123: Det gamla "trasiga" chassit är från oktober 2007 och det nya som jag fick i veckan är från november 2007.

• Bopsan

myrslok: jag köpte en jättemjuk och go filt från "Rätt Start". Den är helt mörkbrun med en tummenfigur på. Hur söt som helst.

• junk

Hjälp.

Nu har cammen dykt upp men hur fasiken får jag isär "benen" på vagnen? Hm. Hur ska jag få er att förstå? De två "benen" som hjulen sitter på sitter nu ihop och jag kan inte för mitt liv förstå hur jag får isär dem! Hittar ingen instruktionsbok med.. Tips någon?

• kath

Det ska finnas en lite plast spärr som hindrar vagnen från att fälla upp sig när man bär den ihop fäld. Tror att plupparna är vita. Så var det i alla fall i affären när vi var där och kollade.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13