• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl

">

Bugaboo Bee med ett större barn. Gissar på 3 år?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Videli
    bee 004.jpg
    bee 003.jpg
    bee 002.jpg
    bee 006.jpg

Konstigt nog står inte måtten, men jag mätt dem till
    Höjd, 80 cm
    Bredd, 50 cm
    Djup, ca 35 cm
  • Stargirl
    Videli skrev 2008-04-05 12:50:06 följande:
    Fin den är.....ska inhandla en sådan snart....måste ha "rätta" väskan till Bee då vi ska resa med den i sommar.
    *~Bugaboo RULES~*
  • steffo trish

Videli: Tack för visningen, supersmidig ser den ut!

~*Stolt Mamma till Vackraste Em & Lillisbebisen med BF 3/10*~
  • Videli
    Stargirl skrev 2008-04-05 12:52:31 följande:
    Fin den är.....ska inhandla en sådan snart....måste ha "rätta" väskan till Bee då vi ska resa med den i sommar.
    Jaaa den är super, vi åker till grekland här ni i maj och ringde o frågade flygbolaget. och det var inga problem, man tar med sig väskan och vagnen till Gaten, lägger ner den där och dom skickar ner den i bagageutrymmet. När väskan är hoppfällbar utan vagn i, så är det nästa som min handväska
  • Stargirl
    Videli skrev 2008-04-05 12:56:42 följande:
    Jaaa den är super, vi åker till grekland här ni i maj och ringde o frågade flygbolaget. och det var inga problem, man tar med sig väskan och vagnen till Gaten, lägger ner den där och dom skickar ner den i bagageutrymmet. När väskan är hoppfällbar utan vagn i, så är det nästa som min handväska
    Så bra. Vi ska till Cypern i Juni ska beställa en i veckan så man inte står utan sedan. Lika bra att beställa i tid. Undras om Kidzshop har några på lager. Måste undersöka saken.....
    *~Bugaboo RULES~*
  • Videli

Usch vad illa svenska jag skriver, hihihi sov inte så bra inatt Ja ja hoppas ni förstår vad jag menar....

• Airy fairy

Jag har kopt en san sang

Vi kallar det bedside cot och hela ena sidan kan fallas ner under sangen. Vi maste bara fixa nagot som kan sitta i "gapet" som blir mellan var sangram och hans sang.

Istallet for filtar ska man tydligen kla pa dom.
    Vi anvander swaddling blankets (speciell filt for inlindning) vilket ar tillatet och han verkar trivas valdigt bra i. Paminner dom tydligen lite om tiden i livmodern da det ar varmt och lite trangt. Han ser ut som en liten wrap.
    Det ar bara det att han rullar runt i den och vagnen hade nog varit battre.
    Om nagra veckor kan han borja anvanda grobags istallet vilka ar tillatna.

supermami skrev 2008-04-05 01:17:48 följande:
    inga filtar? vad gor man om dom fryser?det finns ju speciella sangar for lillen sa att han ska kunna sov med dig, angrar att jag inte kopte en san.Det rekomenderas olika i olika lander, har sager dom att jag kan ata vad jag vill och ta ett glas vin eller en ol medans jag ammar och i sverige finns det en massa riktlinjer.
  • mini2007

Videli- Vad liten den är! (Eller har ni en stoor fåtölj, haha) Jippi, går LÄTT som en resväska! Nu bara till problemet att övertala syrran att lämna en väska hemma... *tror nog inte att det går men får väl försöka iallafall och säga att hennes systerson INTE klarar sig utan denna vagn...*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13