• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • SoFo89
    junk skrev 2008-04-04 15:59:52 följande:
    Tack för tipset Kath! hittade dock inga vita pluppar men löste det hela med lite våld ändå ;)
    Dom är svarta, ser ut som klor och sitter på dom främre "benen". Precis ovanför swivelhjulen
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • SoFo89
    mallan brallan skrev 2008-04-04 10:50:59 följande:
    SoFo89: Jag har funderat på å köpa en massa såna där billiga IKEA fleecefiltar å sy några simpla typ babysnuggles i massa olika färger! Å ha i vår/sommar. Är det typ något sånt du oxå ska ha?
    Jag har en åkpåse från JJ cole, är nog lika tjock/tunn som din påse blir
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Finessan

Hej!

Jag skulle vilja ha lite smakråd. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken av dessa kombos jag vill ha.

Brun bas och sand top?

eller

Sand bas och brun top?

Undrar också om Oioi Hobo skötväska passar bra till Bugaboo?

Än har den feta damen inte sjungit
  • Fröken Småland
    mini2007 skrev 2008-04-04 14:34:50 följande:
    Jag har pratat med dem, men hon som sitter där har inte koll på om det skulle vara OK :(Fast du kanske vet om Bee-väskan är mindre! *hoppas*
    Bee-väskan är antagligen lite mindre eftersom Cameleon inte får plats i den. Däremot går det bra tvärtom.

Måste ju gå att ta reda på måtten på Bee-väskan... *funderar vidare*
  • Teschty

Hej alla Bugga lovers

Jag ska köpa ett nytt toptyg till min vagn och funderar på vitt lr rött. Vi har den grafitgråa basen i cameleon. Nån som har bilder på färgalternativ???

En fråga till, när bytte ni från liggdel till sittdelen? Hur många månader va era små?

Alvin mammas hjärta
  • AIE

Hej!

Går å väntar på att få hämta hem mina nya cam

Har funderat länge på hur jag ska göra med skötväska. Har en baby björn sen innan o en OiOi carry all som jag anv som vanlig väska.

Nu undrar jag om ngn här har erfarenhet av alt vet ngt om hur OiOi´s väska hänger på cam?

Hänger den dåligt så blir det nog en skipHop saddlebag ist för den verkar väldigt smidig.

Tack på förhand!
    /Annis

• Bopsan

Finesssan: Sand bas och brun top. Sandfärgen är snyggare som bas än top + att sand bas passar bäst med alla färger.

Teschty: Helt klart är offwhite snyggast men då får du va lite försiktig, men det kan det vara värt för den är verkligen snygg.

• Fröken Småland
    Teschty skrev 2008-04-04 17:46:59 följande:
    Hej alla Bugga lovers Jag ska köpa ett nytt toptyg till min vagn och funderar på vitt lr rött. Vi har den grafitgråa basen i cameleon. Nån som har bilder på färgalternativ???En fråga till, när bytte ni från liggdel till sittdelen? Hur många månader va era små?
    Fyra till sex månader verkar vara mer regel än undantag. Det märker du själv på barnet när det inte är nöjt att ligga ner mer. De ligger förvånansvärt bra även i sittdelen.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13