• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Videli
    mini2007 skrev 2008-04-05 13:07:50 följande:
    Videli- Vad liten den är! (Eller har ni en stoor fåtölj, haha) Jippi, går LÄTT som en resväska! Nu bara till problemet att övertala syrran att lämna en väska hemma... *tror nog inte att det går men får väl försöka iallafall och säga att hennes systerson INTE klarar sig utan denna vagn...*
    Ingen fara, men i och för sig är inte våra fåtölj jättelite, men här är en bild där du kan gemföra vagn och fåtölj...

Kan ta en bild med vagn och väska oxå, men just nu ligger lilleman och sover i den. Han ÄLSKAR den, sover i den jämt på dagarna nu

Buggan.jpg
  • Fröken Småland

Är det någon av er som skall till Baby- och Barnmässan i Göteborg nästa helg? Jag kommer... Sätter en ros på kavajslaget så ni känner igen mig .

• Dis

Transportväskan ser bra ut på alla sätt. Men hur prisvärd är den kostar den inte 1000 kr, hur mkt krångel blir det utan? Om man endast flyger 2 ggr per år. Kan aman använda den i andra sammanhang?

• mamma på vift
    mamma2003 skrev 2008-04-05 13:52:13 följande:
    Är det någon av er som skall till Baby- och Barnmässan i Göteborg nästa helg? Jag kommer... Sätter en ros på kavajslaget så ni känner igen mig .
    Vi ska dit Skrattande bor ju inte så värst långt därifrån!! Oss blir det lätt att känna igen...kommer köra buggan med orange molnsuflett Räcka ut tungan
    Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • Hs Bobbo
    supermami skrev 2008-04-04 23:37:31 följande:
    Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:29:27 följande: bla, grymt fin och passar bra till sommaren, men ville ha svart for att kunna lagga in ett fint innertyg.
    Äsch, hade du bott i Sv hade vi kunnat bytas - ville ha blå men fick ta svart för blå var slut. Men snart kommer suflett-tygerna o då ska jag ha en blå!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Hs Bobbo
    Kajsan skrev 2008-04-05 00:12:41 följande:
    Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:31:31 följande: Jag har det i min , kolla bildtråden.
    Hm lite svårt att se - funkar det bra?
  • Hs Bobbo
    Airy fairy skrev 2008-04-05 00:11:01 följande:
    Hej Hej,Har stallt fragor har i traden lite nu och da och alltid fatt sa bra hjalp sa undrar om man kan slanga in en till. Nu har antligen var lille pojk kommit (9 dagar nu). Pa natten "sover" han i sin spjalsang och pa dagarna i cammen. Saken ar den att han trivs sa mycket battre i sin vagn an i sangen. I natt tog jag till sist ner honom och la honom i vagnen da han inte ville sova i spjalsangen.Vet ni om madrassen som kommer med bugaboon ar lamplig for spadbarn att sova i istallet for sang? Funderar pa att ev. skippa spjalsangen nagra manader om den ar det.
    Alvin sov där tio nätter i julas, då var han två månader gammal. Gick jättebra!
  • Hs Bobbo

Hjulen på Buggan gnisslar - vad var det man skulle göra med dem då? Säg inte silikonsprej f det har jag inget - har ju nya chassit där servicekitet inte följde med...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13