• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • modestyclara

Det här med handtaget tycker jag är den absolut största fördelen med geckon jfrt med camen -man behöver ju inte oroa sig för att det ska släppa... Man kanske skulle skaffa sig en frog och sälja camen

• joasia

hej, ni som har transportväska till camen? Är ni nöjda med den? Har någon flugit utan väskan, blev det mycket skador pa vagnen? (bagage hanterarna brukar ju inte vara vidare aktsamma)

• Corpset

Jag har sett flera nya chassi-annonser på blocket och ingen har skrivit något om att chassit skulle vara defekt eller lagat.

• Vallie
    modestyclara skrev 2008-04-05 21:04:12 följande:
    Servicekitet ingår inte till nya chassit tyvärr Jag har kört med en flanell-filt under huvudet för at tkunna byta lätt vid kräks och sedan olika tjocka filtar ovanpå beroende på hur kallt det är. Bebisar viftar ju runt rätt mycket med armar och ben så det är enklare att klä på dem ordentligt än att ha dem täckta med filt
    tack för att du svarar

har du något lakan eller nått under bebisen då? tänker mest om blöjorna läcker eller så...
  • NovJenny
    Corpset skrev 2008-04-05 21:30:30 följande:
    Jag har sett flera nya chassi-annonser på blocket och ingen har skrivit något om att chassit skulle vara defekt eller lagat.
    Näe, och chassit är ju helt sprillans, med lapp och allt kvar...

Så såg mitt ut när jag fick ett nytt efter reklamation!
  • Renstjärna

Nu skall Babytrader skicka ett nytt chassi till mig (tredje gången gillt?). De skall PERSONLIGEN kolla det innan det skickas till mig, så nu får vi väl se om inte handtaget kan sitta som berget även på höger sida!

Reklamationerna har gått utan problem. Babytrader har varit helt fantastiska! Svarar på dagen när man skickar en fråga.

• Lottetottan
    joasia skrev 2008-04-05 21:13:54 följande:
    hej, ni som har transportväska till camen? Är ni nöjda med den? Har någon flugit utan väskan, blev det mycket skador pa vagnen? (bagage hanterarna brukar ju inte vara vidare aktsamma)
    Hej! Har nyligen flugit med min cam i transportväskan och den är GRYM! Den är kraftigt vadderad och skyddar därför väldigt bra. Det var inte en skråma på vagnen vilket det garanterat hade varit om jag checkat in den "löst". Jag checkade in Babyskyddet "löst" och det var illa medgånget, och saknade delar, vilket jag är väldigt ledsen för, men jag hade inget val.. Så, om du är rädd om din vagn kan jag rekommendera transportväskan, den skyddar gott! Lycka till!
    ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • mallan brallan
    Vallie: Håller med modestyclara, bebisar är livliga varelser.
    Min son är född i maj och klarade sig utmärkt med en långarmad tröja under
    en flanellfilt och liggdelslock!
  • mallan brallan

just det, jag hade ett "lakan" runt madrassen. Kändes bäst, man vet aldrig vad som händer och fleeceöverdraget är inte lika smidigt att tvätta som ett lakan.

• thj
    mallan brallan skrev 2008-04-05 22:14:38 följande:
    just det, jag hade ett "lakan" runt madrassen. Kändes bäst, man vet aldrig vad som händer och fleeceöverdraget är inte lika smidigt att tvätta som ett lakan.
    Mallan jag tänkte på dig igår inte sett dig i trden på ett tag ju
    Hur är det med er
    Och så är jag så nyiken på din nya snygga silvervagn
    Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13