• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    mollan nu skrev 2008-04-05 22:54:12 följande:
    Vad för silvervagn?
    Neiman Marcus
    Neiman Marcus
    Lingali skrev 2008-04-06 08:14:39 följande:
    Slänger in en fråga. Ska resa med flyg på tisdag och tar med mig vår Bee. Har ingen transportväska. Nån som har nåt bra tips på hur jag ska förvara vagnen bäst?
    Testa med bubbelplast i många varv.

Lottetottan: Om ditt babyskydd fått stryk skall du se det som krockat och kassera det. Borde gå på försäkringen.
  • mallan brallan

elims: Det är i princip omöjligt att sy utan en originalsuflett till förfogande, det är inte ens enkelt när du väl har sufletten hemma kan jag säga dig... Du får sy nåt annat så länge!

Thanks mamma2003!

• milimina

jag funderar på att sälja vår bugga, om jag lyckas bli gravid så att vi kommer ha två vagnåkande barn. isåfall vill jag ha en p&t nämligen, eftersom bugaboo aldrig får tummen ur att göra en syskonvagn!

vad tror ni man får för en bugga uttagen 06, med de här tillbehören:
    åkpåse
    sommarsuflett
    parasoll
    mugghållare

allt i original givetvis den är inte särskilt sliten heller eftersom junior hatade att åka vagn som liten så den är mest finkörd i stan.

• NovJenny
    milimina skrev 2008-04-06 09:16:37 följande:
    jag funderar på att sälja vår bugga, om jag lyckas bli gravid så att vi kommer ha två vagnåkande barn. isåfall vill jag ha en p&t nämligen, eftersom bugaboo aldrig får tummen ur att göra en syskonvagn! vad tror ni man får för en bugga uttagen 06, med de här tillbehören:åkpåsesommarsuflettparasollmugghållareallt i original givetvis den är inte särskilt sliten heller eftersom junior hatade att åka vagn som liten så den är mest finkörd i stan.
    Vi har en p&t. Är jättenöjd, men har bara haft den 2 veckor ca.

Kanske runt 5000 kr om den är i fint skick? Bara en gissning.
  • mallan brallan

milimina: Min vagn låter exakt som din, den är från sommaren 06 å har en massa tillbehör. Den har jag lagt ut för 6000 å ingen nappat... Men jag tänker inte släppa den för mindre än 5500, åkpåsen, toppen och mugghållaren är nästan nya.

• Anna k 71

Jag är kanske korkad men.....Hur 17 sätter man fast skötväskan på cam?

• mollan nu
    mamma2003 skrev 2008-04-06 09:03:28 följande:
    Neiman Marcus
    Aha. Jag beställde min bee från Neiman Marcus och tänkte om jag missat något extrakul
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Unna

Angående pris för beg. vagn så har jag hört att andra gett tipset att sälja vagnen och tillbehören separat.
    Någon kanske vill ha en vagn men inte de tillbehör ni valt att köpa till. Då kan de ju känna att de betalar för mycket för något de inte vill ha.
    Och separata tillbehör borde ju locka väldigt många andra!

• thj
    Unna skrev 2008-04-06 10:15:58 följande:
    Angående pris för beg. vagn så har jag hört att andra gett tipset att sälja vagnen och tillbehören separat. Någon kanske vill ha en vagn men inte de tillbehör ni valt att köpa till. Då kan de ju känna att de betalar för mycket för något de inte vill ha. Och separata tillbehör borde ju locka väldigt många andra!
    '*fniss*

Jag skulle just skrivet detta och så ropa mina troll på mig (de är ute och leker)
    Så kom jag tillbax och då var det klart ..

Kram
  • mallan brallan

Unna: Jo det är väl kanske sant. Orkar inte hålla på å lägga ut en massa jäkla tillbehör bara. Jag vill bara bli av med den så att jag kan ge den nya pärlan all min uppmärksamhet!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13