• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis
    Lottetottan skrev 2008-04-05 22:07:03 följande:
    Hej! Har nyligen flugit med min cam i transportväskan och den är GRYM! Den är kraftigt vadderad och skyddar därför väldigt bra. Det var inte en skråma på vagnen vilket det garanterat hade varit om jag checkat in den "löst". Jag checkade in Babyskyddet "löst" och det var illa medgånget, och saknade delar, vilket jag är väldigt ledsen för, men jag hade inget val.. Så, om du är rädd om din vagn kan jag rekommendera transportväskan, den skyddar gott! Lycka till!
    Bee får ju plats i Camväskan men inte tvärtom. Smartast att köpa en camväska? Eller finns det fördelar med Beeväskan? Kommer förmodligen bara åka med Been men vet inte hur det blir framöver, om jag åker till något ställe där det behövs vinterdäck.
  • mallan brallan

hahaha, va söt du e thj.
    Här e jag!
    Jag har inte nämnt det men vi har köpt ett hus som vi nu renoverar samtidigt som vi är inneboende (hela familjen) hos min mor! Vilket innebär att vi bor väääldigt primitivt...
    Det har liksom kommit i skymundan i Neiman Marcus-hysterin.
    Men den är beställd! Dom fick vagnen till sig den 2:a april, sen förvarnade dom att det kunde ta 2-4 veckor att få den.
    Så vi får ge oss till tåls!

• thj
    mallan brallan skrev 2008-04-05 22:23:03 följande:
    hahaha, va söt du e thj. Här e jag! Jag har inte nämnt det men vi har köpt ett hus som vi nu renoverar samtidigt som vi är inneboende (hela familjen) hos min mor! Vilket innebär att vi bor väääldigt primitivt...Det har liksom kommit i skymundan i Neiman Marcus-hysterin. Men den är beställd! Dom fick vagnen till sig den 2:a april, sen förvarnade dom att det kunde ta 2-4 veckor att få den. Så vi får ge oss till tåls!
    Oh nytt hus Grattis!
    Kul,är ju så skoj att inreda .

Så fort den kommer lovar du att ta en massa fina bilder på den till bildtråden

Kramizz
  • elims

Ni som har sytt egna sufletter till era cams - vad utgår ni från för mönster? Är det något man kan hitta på nätet eller?

• mallan brallan
    thj: GIVETVIS, jag kan rent av koppla upp mig å kartongen via webcameran om det är så?? Så att ni ständigt är uppdaterade? Alternativt fota var 30:e sekund och ladda upp här omedelbart... Hm.. Vi får ta och planera det där...
  • mallan brallan

elims: Majoriteten som syr egna sufletter och sittdelstyger använder originaldelarna som mall. Det finns inga mönster att tillgå dessvärre.

• elims

mallan brallan
    tack!
    Men någon slags beskrivning då ungefär hur man går till väga, för en som är kass på att sy?!

(ska kanske tillägga att vi inte har en bugga än, men funderar på en, och isåfall skulle jag vilja fixa till den lite - färgerna som finns att köpa tycker jag är lite trista)

• mollan nu
    thj skrev 2008-04-05 22:19:25 följande:
    Mallan jag tänkte på dig igårinte sett dig i trden på ett tag juHur är det med erOch så är jag så nyiken på din nya snygga silvervagnKram
    Vad för silvervagn?
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Apple Pie

Jag har tvättat min rosa sufflett i tvättmaskinen 30 grader precis om jag alltid tvättar min sand båda fleece och den blev alldeles skrynklig!!! Kan jag reklamera det?

• Lingali

Slänger in en fråga. Ska resa med flyg på tisdag och tar med mig vår Bee. Har ingen transportväska. Nån som har nåt bra tips på hur jag ska förvara vagnen bäst?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13