• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    Knyttet och K skrev 2008-04-08 12:10:38 följande:
    Tack för svaret. Jag löste det själv. Det var den ena "pluppen" som fastnat lite. Den känns väldigt lättkörd. Lilla barnet verkade gilla den. Stora barnet (som är den som ska åka) har jag inte lyckats övertala att provsitta än *skrattar*En fråga till. 2005 fanns en Bugaboo Frog i elefanttyg på Svenskt Tenn. Är det någon som vet om den klädseln fanns att köpa där, eller om det bara var ett utställningsex?
    Det måste vara ett utställningsex, för den har jag aldrig hört talas om! Bild? *flämtar andäktigt*
    Milliemolly skrev 2008-04-08 12:14:23 följande:
    kan man köpa nya "små hjul"?????????våra är så slitna var isåfall??
    Finns nog hos alla Bugabooåterförsäljare. Helt säkert hos www.kidzshop.se
  • Kajsan

Knyttet och K skrev 2008-04-08 12:10:38 följande:

En fråga till. 2005 fanns en Bugaboo Frog i elefanttyg på Svenskt Tenn. Är det någon som vet om den klädseln fanns att köpa där, eller om det bara var ett utställningsex?
    Säg inte så, du vet att vi kan få allvarliga andningsbesvär här i tråden
  • Corpset

Alltså... är det något omfattande bedrägeri med Bugaboo-chassin? Jag ser väldigt många annonser på chassin som bara är använda 1 månad enligt annonserna. Folk begär allt mellan 800-3000:- för dem. Finns det nån anledning till att någon skulle ha ett extra nytt chassi förutom reklamation?

• NovJenny
    Corpset skrev 2008-04-08 12:51:02 följande:
    Alltså... är det något omfattande bedrägeri med Bugaboo-chassin? Jag ser väldigt många annonser på chassin som bara är använda 1 månad enligt annonserna. Folk begär allt mellan 800-3000:- för dem. Finns det nån anledning till att någon skulle ha ett extra nytt chassi förutom reklamation?
    Har funderat på exakt samma sak.
  • kath

ohhhh , svenskt tenn? Skulle dö för en sån men antar att det måste varit special -special. Undrar om den var i vanligt bomulstyg... måste bli smutsigt?

Knyttet och K - väkommen i gänget. Jag har också en frog.. Men bebisen har inte kommit ännu så jag har inte provkört. ( längtar) Min är beg och röd. Vilken färg har din vagn?

• AnniPanni

Ah nu fick jag mail ifrån Babytrader o min vagn är på väg..... imorse vart allt reggat i Unna så snart snart lär den vara i sverige

• Knyttet och K

kath - Ja, det var nog bara ett utställningsex. Jag tittade inte så noga på den när jag såg den eftersom jag tyckte (och tycker, om jag vågar säga det här *skrattar* att vagnen är rätt ful. Men, med två barn och onda fogar fick funktion gå före utseende.
    Min vagn är orange.

• Bellahhh

Hej tjejer frågar igen min son är snart 20 mån. Vad skulle ni ha gjort? (Har en 3 veckor gammal Gecko använd 5 ggr typ) Men vill ha nåt mer ;P Ska ja köpa en Bee och ha kvar Geckon eller sälja Geckon och bara ha Bee:n? Eller sälja Geckon och köpa en Cam ? Jag älskar Geckon men jag älskar att pimpa...Vill också kunna byta färger osv.
    Vad hade ni gjort?

Min familj är finast
  • thj
    Bellahhh skrev 2008-04-08 13:44:19 följande:
    Hej tjejer frågar igen min son är snart 20 mån. Vad skulle ni ha gjort? (Har en 3 veckor gammal Gecko använd 5 ggr typ) Men vill ha nåt mer ;P Ska ja köpa en Bee och ha kvar Geckon eller sälja Geckon och bara ha Bee:n? Eller sälja Geckon och köpa en Cam ? Jag älskar Geckon men jag älskar att pimpa...Vill också kunna byta färger osv.Vad hade ni gjort?
    Köpt en cam tror jag
    den kan man ju pimpa bigtime

fast de andra är ju också toppen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13